Výměna Baterie

Vše kolem elektroinstalace a elektronických prvků.

Re: Výměna Baterie

Příspěvekod Beda » 23.01.2022 20:52

Tak to mas dobrou zivotnost, ja byl vzdy rad tak za 5-6 letou vydrz a to jsem jeste pres zimu tu baterku tak jednou mesicne vyndal a nabil nabijeckou mimo auto.
cee'd (2007), Hyundai Santa Fe II (2007), Sorento II (2010), Sorento II (2013), cee'd GT II (2017), Sorento IV (2021), Stinger (2017), Sportage IV (2017), Sorento III (2018)
Uživatelský avatar
Beda Muž
Administrátor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 8793  Témata: 333
Registrován: 04.09.2007
Bydliště: Dubí  Czech Republic (cz)
1. sraz Kia-Club.org (1) 2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 7. sraz Kia-Club.org (1) 8. sraz Kia-Club.org (1)
9. sraz Kia-Club.org (1) 10. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 13. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1) 15. sraz Kia-Club.org (1) 16. sraz Kia-Club.org (1) 17. sraz Kia-Club.org (1)
18. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 21. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1)
26. sraz Kia-Club.org (1) 27. sraz Kia-Club.org (1) 28. sraz Kia-Club.org (1) Osobnost klubu (1) Organizátor srazu (3)

Kia Stinger (2017)
86000 km @ 10.2 l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Výměna Baterie

Příspěvekod Mirse » 24.01.2022 07:57

Na :SK: v Tatrách je řidší vzduch takže i ta baterka má menší odpor a tím pádem Tonovi tak dlouho vydržela :roll: :lol: :lol: :lol:
KIA Ceed SW MY2024 1.5 T-GDI GPF TOP
Green Ex
8 000 km 6,2/100 km
Kia Ceed SW MY 2020 1.4 T-GDI GPF TOP - prodáno
Kia Ceed SW MY 2016 1.6 GDI Exlusive - prodáno
Uživatelský avatar
Mirse Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 4144  Témata: 3
Registrován: 16.05.2015
Bydliště: Chomutov  Czech Republic (cz)
18. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1) 27. sraz Kia-Club.org (1)
Sponzor (9) TOP sponzor (1) Nejvzdálenější účastník srazu (3) Organizátor srazu (2)

Kia cee'd SW (2024)
8000 km @ 6.2 l/100km

Re: Výměna Baterie

Příspěvekod Rrado » 11.02.2022 20:50

barny70 píše:Tak dnes uz moja baterka skoncila. Vydrzala 10 rokov a 8 mesiacov. Kedze je doba aka je tak robim z domu a auto stoji. Prebehol som ho tak raz za tyzden, co nie je idealne. Posledne tyzdne tu boli mrazy, rano okolo -8 a uz bolo poznat ze toci tak lenivo, aj ked za 1-2 sekundy nastartovala.
Takze zajtra idem zhanat novu.
Kral umrel, nech zije kral

Ja pozerám, že som tu posledne písal v septembri, a potom som už zabudol napísať ako to skončilo u mňa :thd:

Takže ja som tú moju vymenil 23.10.2021 po 10 rokoch a 7 mesiacoch. Barny vyhral :)

Na jeseň som potreboval jazdiť skoro každý deň, tak som občas parkoval vonku, a ako boli chladné rána, tak už bolo poriadne cítiť ak som jeden-dva dni nechal auto len tak stáť. Naštartovalo vždy, ale bolo tam poriadne lenivé točenie, a raz to už znelo tak že ani nepretočí, ale dalo to. Tak som to radšej spravil hneď, aby sa mi nestalo že v najmenej vhodnej chvíli ráno nenaštartujem. Dal som tam Varta Blue Dynamic 12V 95Ah 830A ľavé prevedenie (kód batérie 595 405 083). Aj keď v napätí po "odstátí" až taký veľký problém nebol, pri štartovaní to otáča motorom výrazne svižnejšie. Napätie pred štartovaním mali oboje okolo 12.5 až 12.7, napätie po štarte na tej starej klesalo na niečo medzi 10-11, na tejto novej myslím ešte nešla ani raz pod 11 a pol, alebo 11.3 V. No, uvidíme či tiež vydrží 10 rokov :lol:
Oranžová 2.0 CRDi 4x4 03/2011 - najnižšia spotreba 6,05l (leto, okresky) najvyššia 8,0l (oravské mrazy)
Spotreba podľa rokov: 2011 - 7,76 / 2012 - 7,05 / 2013 - 6,94 / 2014 - 6,73 / 2015 - 6,95 / 2016 - 6,72 / 2017 - 6,95
Uživatelský avatar
Rrado Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 216  Témata: 1
Registrován: 30.03.2011

Předchozí

Zpět na Elektronika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé