Stránka 1 z 1

Zadní diferenciál

PříspěvekNapsal: 13.07.2016 18:25
od dandimil
Zdravím,
:kia: KIA SPORTAGE (JE_, KM_) 2.0 16V 4WD 104kW rv: 2007
mám výše zmíněnou sportage asi měsíc, koupil jsem ji s tím, že je hlučná zadní náprava. Po výměně brzd a ložisek kol je to pořád stejné a na 99% je to první ložisko v zadním diferenciálu. Potřeboval bych, pokud někdo ví, typ ložiska a gufera. Udělám si to sám, ale nechce se mi čekat třeba 14 dní na ložisko. taky by mi pomohlo "microcat kia" ... kde si myslím, že by to mělo být uvedeno.
děkuji
Daniel

Re: Zadní diferenciál

PříspěvekNapsal: 13.07.2016 18:30
od Beda
Posli mi VIN auta pres SZ, zkusim to zjistit :)

Re: Zadní diferenciál

PříspěvekNapsal: 13.07.2016 20:34
od Beda
Tady jsou original Kia cisla

sportage 2004-2006 zadni diferencial.jpg

polozka c.:
9 - bearing-pinion,inr; c. 5304239000
12 - bearing-pinion,otr; c. 5304839000
13 - seal-oil; c. 5305039100
15 - ring-o; c. 5305339100
17 - spacer-differential bearing; c. 5306439420
18 - bearing-differential side; c. 5306639200
19 - seal-oil; c. 5306839200

Re: Zadní diferenciál

PříspěvekNapsal: 14.07.2016 18:02
od dandimil
děkuji,
bohužel jsem našel podle čísel náhradní díl, ale informace se rozcházejí. jednou to má rozměr x/y/z a jinde x/y/a takže mám dotaz, když to rozhodím v označených místech (A,B,C) bude auto jezdit? Podle mě ano jen to možná vyhodí nějakou chybu na přístrojovce. Jde o to, že to sundám, v klidu rozeberu, změřím ložiska gufera o*kroužek. objednám a složím. To bude cca 14 dní a po tu dobu by to mělo jezdit jak jsem popsal výše. Co myslíte? Můžu to tak udělat?Obrázek

Re: Zadní diferenciál

PříspěvekNapsal: 14.07.2016 20:33
od Beda
Doporucuju se na toto zeptat na vice specializovanych forech jako je treba:
http://www.offroadforum.cz/
http://www.4x4nazory.cz/phpBB3/

Re: Zadní diferenciál

PříspěvekNapsal: 14.07.2016 21:06
od Stefi
:? Neměl by to být problém, nakolik systém sledování je asi jen ve předu je to Borg viz toto, tak nebude asi ani nic blikat :roll: , používá vysoce moderní systém pohonu všech čtyř kol Borg-Warner Electronic InterActive Torque Management, jenž dodává až 99 procent točivého momentu na přední kola. Jakmile se změní jízdní podmínky či požadavky na točivý moment, systém samočinně přesune až 50 procent dostupného točivého momentu na zadní kola. Sleduje přitom polohu pedálu akcelerátoru, úhlu natočení předních kol a prokluz. Jestliže se podmínky povrchu vozovky změní, točivý moment se samočinně převede na kola s nejlepší přilnavostí. Řidič má ovšem také k dispozici tlačítko závěru 4WD, umístěné na přístrojové desce. Umožňuje ručně „zamknout“ pohon 4WD na všechna kola s rozdělením točivého momentu v poměru 50 : 50.