Stránka 1 z 1

Sportage 2.0 Crdi - dynamika

PříspěvekNapsal: 22.08.2015 17:19
od martin.d
Zvažujem výmenu Škody Octavia 1.9 tdi chip 142 ps , a keďže auto ženy - ceed 1,4 nás zatiaľ nesklamalo , no pre mňa je to ľeňochod tuho uvažujem nad Sportage ( pravdepodobne jemná jazdenka do 50 000 km )
Bol som sa však povozit na 2.0 crdi 140 ps ( alebo 136 ps neviem presne ) a to auto - nuž je veľmo slabé preto som to zavrhol.
Minulý týždeň som však bol na služobke , mal som naponáhlo - predomnou Sportage ( bohužial označenie CRDI nerozlišuje aký to má motor ) a asi 20 km sme šli za sebou obaja na doraz ( 195 až 210 km/H) úplne vyrovnane.
Skutočne motor 2.0 crdi - dá reálnych podľa GPS , 210 km/H alebo to bola neaká prechipovaná verzia ? O tú maximálku mi nejde tou jazdím tak 1/100000 zivotnosti auta , ale o tú dynamiku určite áno.
Bohužial servis , kde chodím so Ceedom - dlhodobo / od kedy zvažujem výmenu / nedisponuje predvádzačkou s najsilnejším motorom.

Re: Sportage 2.0 Crdi - dynamika

PříspěvekNapsal: 22.08.2015 22:26
od crui5er
2.0 CRDi se nabízí i ve výkonnější verzi se 135kw tedy 184k a 392Nm.

Re: Sportage 2.0 Crdi - dynamika

PříspěvekNapsal: 23.08.2015 18:06
od martin.d
Áno to viem , preto som písal že na najsilnejšej verzii som sa nevozil , no neviem či to dokáže byť tak zásadný rozdiel preto som sa pýtal

Re: Sportage 2.0 Crdi - dynamika

PříspěvekNapsal: 23.08.2015 18:54
od Prokeš
je tam rozdíl v pružném zrychlení , silnější verze lépe zrychlí samozřejmě , pak záleží taky jestli je 4x4 nebo ne,když už jedeš plynule tak už je to jedno jede to stejně, záleží jak jezdíš jestli jseš kliďas tak ti stačí ta slabší verze...

Re: Sportage 2.0 Crdi - dynamika

PříspěvekNapsal: 23.08.2015 23:31
od crui5er
No co ti na to říct... 100kW vs 135kW, 319Nm vs 392Nm. Myslíš, že ta celkem velká dávka kW a Nm navíc nebude znát? Asi něco jako tvoje Octavia před a po chipu. Ten větší krouťák bude na dynamice rozhodně znát.

Re: Sportage 2.0 Crdi - dynamika

PříspěvekNapsal: 26.08.2015 11:17
od Halík
Tak není nic jednoduššího než zajet o dealera dál, kde 135 kW mají.
Když porovnám zrychlení 100 vs. 135kW, tak je rozdíl výrazný.

Re: Sportage 2.0 Crdi - dynamika

PříspěvekNapsal: 04.03.2016 08:28
od henstridge
Mám služební 2,0CRDi 100kW 4x4 v automatu a pokud jde o pružné zrychlení, tak dost výrazně zaostává i za mojí soukromou jedničkovou Octávkou 1,9TDi 74kW. Jenomže Sportage ve čtyřkolce je o nějakých 400kg těžší a to se musí někde projevit. Na druhou stanu šestistupňový automat při "dálničních" 140km/h točí příjemných 2600 ot/min (pětikvalt v Octávce při 130km/h asi 2800 otáček) a zvuková kulisa motoru + odhlučnění je oproti Škodovce úplně někde jinde, je to prostě jiná třída a hlavně technicky novější auto. Maximálku jsem nikdy nezkoušel, ale v techničáku je napsáno 181km/h, čemuž bych i věřil, tahle verze s automatem se nechá vytáčet jen dost neochotně. Naproti tomu v Oktávce, která má sice manuál, ale jen pět převodových stupňů, se dá svižně zrychlovat i v rychlosti nad 150km/h (nějakých 3200ot/min), pravda však je, že po čipu na 101kW motor nevadne ani při 3500 tisících a nechá se příjemně točit. Celkové je Sportage mnohem pohodlnější (zejména příjemné sedačky a víc místa vpředu i vzadu), mám jí však v max. výbavě (dual klima, všemožné asistenty, led světla apod.), Oktávka má zase neporovnatelně větší kufr (ten u Kie je opravdu pouze na pár "igelitek" s nákupem) a také mnohem menší provozní náklady (např. nové pneumatiky a ostatní spotřební materiál), které ale u "služebáku" pochopitelně neřeším.