Auto je po vsetkych strankach v poriadku, pouze sa kus bojim motoru. Pri studenom starte pocut relativne hlasne cvakanie - pravpodeodbne cerpadlo ? Po zohriani to kus utichne, ale pocut to stale. Na diagnostike mi to hodilo len jednu zavadu a to - obvod snimace polohy klikoveho hridele "A" - prerusovany. Zvuk motoru v otackach je zdravy, pouze ked to poklesne k volnobehu tak pocut ten specificky zvuk z casti motora kde je umiestnene cerpadlo. Vykon motoru je absolutne v poriadku, dokonca ide podstatne lepsie ako 2 kusy ktore som predtym pozeral... Inak co sa tyka vyberu z nejlevnejsich , tak tato je urcite v najlepsom stave

Ma niekto stym skusenost ? Sam bohuzel nemam nasiel som jednu temu tu ohladom toho, ale nenasiel som konkretnu odpoved a zda sa jedna o zavadu alebo bezny projev motoru. Nerad by som hned po kupe riesil nejaku vacsiu/nakladnu opravu motora. Pan v bazare bol ochotny a nasiel mi hyundai s rovnakym kodom motora, najeto 130 tis.km, zvuk bol hodne podobny, takmer rovnaky.
Auto planujem prestavit na LPG, je to "rozumne" ? Ma niekto zkusenost z dlhodobeho provozu na lpg a zivotnosti motoru ? Pripadne ktory system odporucate. S vyssou cenou prestavby pocitam pri motore s priamym vstrekom. Rocny najazd bude priblizne 35-40 tis.km, takze navratnost by tam bola celkom rychla. Mozno to nieje idealny motor na takyto najazd, ale diesel nechcem z dovodu vyssych servisnych nakladov a auto bude jazdit 90% kratsie trasy do 20km, avsak niekolko krat denne.
Budem rad za kazdu radu, celkom to specha, aby som vedel zda do toho ist nebo ne... Diky
