Finanční podpora Kia-Club.org CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010 SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
ahoj motor je OK, nie je s ním problém, asi jeden z najlepších atmosférických motorov na trhu pokiaľ možno, vyvaruj sa systému ISG, ktorý má tendenciu štrajkovať, hlavne na semaforoch (raz sa vypne, raz nie), ale dá sa deaktivovať (je to zbytočná kravina). A začala sa ozývať spojka, ťažší chod (spojkový kotúč) ale to by som nejako neriešil, je tam záruka 7 rokov inak nič
Ja mám tiež 1,6 GDi, nabeháno viac ako 23000 km, zatiaľ spokojnosť. Dolievam len vodu do ostrekovačov, občas kontrola hladiny oleja. To je vše. Dúfam, že si ideš kúpiť nový model 2016, alebo ideš kúpiť 2015.
Na nove nemam,ale chtěl bych něco zanovniho,najeto tak okolo 20-40tkm,...........manželka ma rio 2009 v 1.4 to jsme kupovali mělo najeto 12tkm a ted ma 35tkm a jsme s nim naprosto spokojeni
Já vydržel s 1,6 skoro dva roky a musel ji vyměnit za 2.0 CRDI. Nejsem žádnej závodník ale 1,6 je slabá. Na klidnou jízdu po městě a 10km do práce to je super ale vydat se s ní na delší cestu nebo chtít občas předjet auto jedoucí 85 km/h a ještě do kopce, na to to je bída.
KIA Sportage-2.0 CRDI 136kw, 4x4 GT Line 2017, šedá gun metal
Otázkou už len je, načo predbiehať auto, ktoré ide 85 km/hod a ešte do kopca? Neviem posúdiť 1,6 GDI, nikdy som ho ani len nevyskúšal, ale v mojom 1,7 CRDI som nikdy nemal pocit, že to auto nestíha. A to som prešiel aj kopce, aj nemecké diaĺnice. Samozrejme, ak si závodník, tak potrebuješ iný motor, len v dnešnej dobe to aspoň ja pociťujem tak, že čím mám silnejšie a lepšie auto, tak jazdím pomalšie, lebo inak sa už proste nedá, veĺa aút a ešte viac policajtov a radarov. Veď keď si spomeniem, že v r. 2000-2004 som jazdieval po diaĺnici 150 na Felícii a 180 tachometrových na Fabii, tak dnes si už netrúfnem na 140, lebo viem, že policajti " Pomáhajú a chránia".-:(((
No nezlob se na mě ale když si v něm nejel tak proč se k němu vyjadřuješ? Pokud si nikdy nepotřeboval předjet auto jedoucí do kopce 80kou, například když jedeš do kopce a máš možnost jet v rychlejším pruhu. Pokud ti nevadí táhnout se za smradlavým kamionem pak ok. Ale věř že s tou 1,6kou se v kopci už víc jak na 80 nerozjedeš.
KIA Sportage-2.0 CRDI 136kw, 4x4 GT Line 2017, šedá gun metal
@slayers: všechno jde, jen to není tak komfortní jako u oturbenýho nafťáka. Souhlasím, že při jízdě do kopce v nízkých otáčkách je 1.6 na 5. nebo 6. rychlostní stupeň mrtvola. Jenže je to atmosféra a pokud chceš zázraky, musíš tam při předjíždění v 80 km/h hodit i 3ku. Velmi prudké stoupání takhle dokážu krásně roztáhnout. Motor řve, posádka nadává, ale auto krásně a lineárně táhne
presne tak téma je o problemoch motora a skúsenostiach každému musí byť jasné, že keď si kúpi do sportage 1,6 atmosféru, tak trhať asfalt s tým rozhodne nebude že pri predbiehaní podradí do trojky? ja v tom problém nevidím a naopak sa mi páči, ako ručička otáčkomera stúpa k červenému poľu, o tom atmosféra je samozrejme na úkor spotreby, to bez debaty
Nedá mi to nenapsat 100 tis.km jsem s 1,6 nenajezdil, ale 40 tis.jsem měl. Jde jen o zvyk. Když jsem auto přebíral, lekl jsem se, že skoro nejde. No proto, že mi půjčili na víkend 1,7 crdi. Stačilo jen pár kilometrů a s 1,6 se mi jedilo perfektně. Jak píšete , do kopce se muselo podřadit a nebylo co řešit.
Suma sumárum já bych 1,6 doporučil. Kdo je ovšem závodník, musí jít do dieselu.
Škoda Felicia 1,3 Škoda Fabia 1,9TDI Sportage 2011, 1,6 GDI Sportage 2015 135kW A/T,Black Perl Sportage 1,6 T-GDi 2020 7DCT, Premium, red + Rio 1,4 A/T 2020, Exclusive, red