Ahoj, tady jsem našel něco co by mohlo souviset s poklesem výkonu...
Možná je to i na nové téma...
páč máme ten samý problém...
V nízkých otáčkách auto pocukává, jakoby při jízdě s vlekem plným kamení...
http://www.fcd.eu/story.aspx?id=4344"Kia Soul má systémový problém v zapalování. Zapalovací cívky nejsou kontruovány na tak vysokou isolační pevnost jak vyžadují její svíčky. Jde o problém slabé odolnosti vyokonapěťové izolace vůči dosahovaným přeskokovým napětím mezi elektrodami svíčky. Vnitřní izolace se prakticky od nového vozidla neustále více a více poškozuje a namísto aby energie jiskry byla zužitkována na hoření ve válci, je mařena již v cívce vysokonapěťovým svodem, který zkracuje dobu hoření jiskry na polovinu. Poloviční doba hoření zapaluje směs hůře a s efektem, že velmi optimální tlak na píst přichází pozdě a zvedá tím daramaticky spotřebu paliva aniž by systém vlkastní diagnostiky EOBD registroval jakoukoliv chybu. Dle zkoumání vlivu vzdálenosti elektrod svíček je tento problém řešitelný jenom kompromisem snížení elektrodové vzdálenosti na hodnotu 0,6-0,8mm, kdy je přeskokové (zapalovací) napětí nižší a neproráží svody v cívce. Cívky jsou však poškozovány již od koupi vozidla a závada jemného pocukávání v tahu toho byla od prvních km důkazem. Argumenty prodejce, že si motor sedne a spotřeba klesne jsou liché, protože závada na zapalování byla prokázána oscilogramy s průrazy na všech 4 zapalovacích cívkách."