Problém - brzdové světla

Trápí Vás něco na voze?

Problém - brzdové světla

Příspěvekod geodet1984 » 03.11.2011 22:50

Ahoj, jsem tu nový, Carnivala mám cca týden a teď mi začaly praskat pojistky od brzdových světel. Jinak je to 2.9, 106kW, r.2003. Aut. klima, man. převodovka, tempomat, el. okna, el. sedačka, atd. Nadstandartní výbava.

Žárovky jsem vyměnil všechny za nové a ty jsou v pořádku. proč to ta pojistka dělá mi není jasné. kontroloval jsem pojistky jen pod volantem. Teď jsem se dočetl, že jsou ještě nějaké v motoru. Nemáte někdo zkušenost, nebo nápad, co by tomu auto mohlo být, že pořád páli jednu a tutéž pojistku od brzd?

P.S. nejsem elektrikář, jsem geodet.... :? :cry:

Předem moc díky za nápady a rady
geodet1984 Muž
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství

• Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Re: Problém - brzdové světla

Příspěvekod Jakub » 04.11.2011 08:23

Zkrat na kostru - např. prodřená izolace. Zjistí se tak, že při vytažené pojistce a odpojených všech brzdových žárovkách se změří ohmetrem odpor mezi kladným vodičem k brzdovým světlům a kostrou. Ideálně má být nekonečný, jakákoliv naměřená hodnota znamená špatnou izolaci.
Kia SPORTAGE IV 1.6T-GDI DCTexclusive + paket winter, bronzová metalíza MYB
Jakub Muž
Moderátor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství