Mam k dispozici pouze toto a to z modelu r.2005, BTN pojistky jsou v druhe pojistkove skrini, ktera by mela byt v motorovem prostoru. Pri stourani se v elektronice je vzdy rozumne mit odpojenou baterku, specialne kdyz odpojujes veci spojene s airbagy, protoze pak naskoci do RJ (ridici jednotka) chyba, ze to detekovalo treba odpojeny airbag. Tyto chyby jdou smazat diagnostikou, ale musi to byt diagnostika, ktera se umi pripojit i k RJ airbagu a ne jen k RJ motoru (jako vetsina levnych OBD2 modulu). Nevim zda ti VAG neco z auta vubec nacte, co si tak pamatuji, tak VAG je hlavne pro koncernovy znacky vozidel
Citace z webu:
VCDS STANDARD ( VAG COM )
VCDS je počítačový program, který prostřednictvím osobního počítače dokáže kompletně diagnostikovat řídící jednotky vozidel skupiny Volkswagen Group (Volkswagen, Audi, Seat, Škoda a dále Ford Galaxy, Porsche Cayenne a VW Crafter). Dále jsou podporované ostatní značky (Peugeot, Renault, Toyota, Nissan atd.) v normě OBD - diagnostika motorové jednotky.
Podle toho usuzuji, ze se VAG pripoji maximalne na motorovou RJ u ostatnich znacek, ale ne na RJ airbagu.
Pro Kii fungujou diagnostiky: Hi-Scan Pro (puvodni diagnostika pouzivana vyrobnim zavodem), Kia GDS VCI (novejsi diagnostika ktera nahradila Hi-Scan), Kia KDS VCI II (nejnovejsi diagnostika pouzivana servisy a asi i v zavode, nahradila KIA GDS VCI), Delphi, Launch x431, HiCOM ...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.