Je zapotřebí:
01) Odšroubovat madlo řadící páky (protisměru hodinových ručiček - předtím stáhnout dolu manžetu, drží jen na gumičce)
02) Vyjmout popelník a pod ním odšroubovat jeden skrytý křížový šroub
03) Použít plochý šroubovák a opatrně najít místo, odkud začít uvolňovat (většinou rádoby dřevěný panel vedoucí okolo celého středového bazmeku) a vše kolem dokola odcvakat - nezlámat
04) Panel dát stranou, kabely není třeba odpojovat - místa dost
05) Odšroubovat 4 (ČTYŘI jsou !!!) šroubky kolem rádia a vyjmout panel. Není třeba odpojovat všechny konektory
06) Zezadu odšroubovat 4 šroubky, které drží panel ovládání a odpojit všechny 3 konektory
07) U verze digitální vytáhnout knoflík ovládání zadního topení, u verze kde jsou všude knoflíky nevim
08) Opět 4 zapuštěné šroubky a trochu si pohrát s vycvakáváním plastových cvaků - neobešel jsem se bez sprostých slov
09) Opatrně vytáhnout základní desku z desky panelové a dát stranou
10) Odšroubovat 6 malých šroubků a panelovou desku vyndat - pochytat 4 bílé sloupky, které ti bezpochyb vypadnou - opět jsem byl sprostý a hledal po koberci
11) Sundat modré návleky na zaletovaných žárovičkách a vizuálně zkontrolovat - najít náhradu. Potom jen vyletovat prasklé, zapájet nové, přetáhnout modré bazmeky a znovu vše sestavit
12) Pokud se rozhodneš pro LED, nezapomeň na poilaritu a před každou LED do série s ní odpor 180 ohm (zapotřebí přeškrabat spoj na desce, očistit na měď, ocínovat a tam přijde ten odpor - nejlépe provedení SMD)
- ale ne před jízdou