Stránka 1 z 1

spojka

PříspěvekNapsal: 30.09.2008 10:31
od kiacarens
drnceni okolo 1500 ot = problem spojky/lamela

Re: spojka

PříspěvekNapsal: 08.02.2009 15:02
od kiacarens
kiacarens píše:drnceni okolo 1500 ot = problem spojky/lamela


takze u me problem nevyresen. v servise ze pry je to spojka a po vymene stale drnci, takze budu hledat, jediny co z toho plyne tak je spojka v dobrym stavu, takze kdyby ji nekdo chtel, at se ozve, je to cela sada 3 ks, jeta asi dle odhadu servisu 10-20 tis. km. Cena dohodou.

P.S.: nevim proc ji menili *** :no: akorat jsem vyhodil $$$ oknem :shock:

PříspěvekNapsal: 08.02.2009 20:04
od Návštěvník
Takovy zadrnceni se u nas deje taky je to okolo 1500 ot a prisuzuval bych to zabirani turba

PříspěvekNapsal: 09.02.2009 21:51
od kiacarens
DAVID píše:Takovy zadrnceni se u nas deje taky je to okolo 1500 ot a prisuzuval bych to zabirani turba


turbo nespina pri 1500 ot :photo:

PříspěvekNapsal: 09.02.2009 22:57
od Návštěvník
Jo a v kolika ti zabira? nam prave zacina vtich 1500(mozna 1600)

spojka

PříspěvekNapsal: 10.02.2009 23:13
od geocomp
u mě to byla spojka a vyřešeno, turbo určitě nespíná na 1500 , spíš 2500-2700 tam je cítit jak zabere zejména je-li vůz naložený a pořádně zrychlujete bez protočení kol, ( první záběr je asi kolem 1800-1900, ale to bych pasoval na normální tah motoru, do tý doby se trošku dusí) .

PříspěvekNapsal: 11.02.2009 09:50
od kiacarens
mne se to ozyva nekde z palubky, bud zespoda od pedalu, nebo za radiem :evil: asi neco nejspis uvolnenyho, nebo neco se nekde dotyka o neco bez izolace. cert vi :?

PříspěvekNapsal: 11.03.2009 10:39
od kiacarens
drncim porad a stale, nasel jsem v diskusich neco :idea: , ze se muze jednat o klipy stinidla tachometru, mrknu, jestli je stinidlo v carensu odnimatelne. davam auto na geometrii do servisu, tak jsem jim zadal ukol zjistit to drnceni pri 1500 - 1600 ot :scooter: , kdyz problem nebyl ve spojce. :bored:

PříspěvekNapsal: 11.03.2009 18:54
od PetrLa
no já nevím lidi, ale podle mě se z principu točí turbo furt..nevím proč by se nemělo točit i na volnoběh....výfukové plyny tam přece proudí pořád....rozdíl je jen v tom, kdy dosahuje maximálního plnícího tlaku.

Re: spojka

PříspěvekNapsal: 10.12.2009 13:17
od baloo
Zdar lidi, byl vyřešen problém s drnčením? Jsem nový majitel Carense 2.0 CRDi 2003 a taky se mi stává, že drnčí kolem 1600-1800 otáček. Ptal jsem se na to v servisu, ale tam mi to nikdo nebyl schopnej říct ani odstranit. Jak tu bylo psáno, je to takový kovový drnčení a intenzita je úměrná přidání plynu. Dělá to na všech rychlostech.

Re: spojka

PříspěvekNapsal: 27.12.2009 16:24
od kiacarens
u mě vyřešeno, abych to napsal tak jak jsem to pochopil. Mám šikovného mechanika, který na to přišel a výsledek je následující: Při výměně asi rozvodového řemene, byl zespoda odmontovánt plech nebo rozpěra (kryt) připevněná/ý na 2. simerincích, kdy oba byly při nasazování upevněny obráceně, čili neplnily svou funkci a mezi 1500-1600 docházelo ke drnčení. Banalita, ale to drnčení bylo fakt krutý :evil: