Topení - klimatizace

Napsal:
04.12.2010 12:17
od Willicars
Málo topí.
Carens II, 1,8, digitální ovládání topení. Pls. Motor je ohřátý včas a dobře, ale i při nastavení max. teploty topení (32) jde z ofuků vlažný vzduch. V současné době zamrzají i přední boční okénka za jízdy zevnitř. Nenašel jsem nikde žádné "odvzdušnění" topení nebo něco podobného. Táhla topení od pohledu fungují. Běhají v celém rozsahu.
Nevíte někdo kde a co hledat, nebo jak to udělat aby to topilo pořád a naplno. Aspoň teď na zimu

. Díky
Re: Topení - klimatizace

Napsal:
04.12.2010 14:17
od kofejn
V první řadě zkontroluj(kup nový) filtr jestli není moc zanesený.
Re: Topení - klimatizace

Napsal:
05.12.2010 11:34
od Willicars
Stalo se. Tyhle "normální" věci jsem prolezl jako první. Tzn. filtr, jestli běží táhla, a pod.
Re: Topení - klimatizace

Napsal:
05.12.2010 19:39
od jarlen62
Mám ten samý problém,zřejmě konstrukční ndostatek.
Re: Topení - klimatizace

Napsal:
06.12.2010 14:11
od čerťák
Čauky

mám ten samej problem.Topí to dobře ale na okno nic moc. Mam klimu manu a atomaticky to přepínám na tu předposlední polohu s klimou.Jak máš mokrý boty trochu sněhu prostě vlhko tak je to hrozný.

.Myslim že je to problem více aut ne jenom našich.Kolega má alhambru a má to to samí.Hlavně vydržať.

čauky

čerťák
Re: Topení - klimatizace

Napsal:
11.12.2010 11:50
od Willicars
Tak jsem se k tomu nějak propracoval. Samozřejmě v první řadě kabinovej filtr. Ale jak jsem psal, ten jsem měnil. Jednoduše a rychle jak to poznat jestli to je jím je to , že se prostě vyndaj a zkusí se to bez nich. Ne vždycky je průchozí i když je od pohledu čistý.
Ale k mojí "závadě". Nevím jak to u digi ovládání přesně funguje. Ale když jsem věděl, že voda je v pořádku, klapky taky, tak už zůstávalo jen něco, co si s tou teplotou hraje. Je tam čidlo. Ze zadní strany pod palubovkou, kousek od klíčku. Vyndal jsem ho. Chvíli na něj blbě čuměl, vyfoukal vzduchem, očistil štětečkem a vrazil zpátky. Sláva. Topí to. Ale opravdu nevím. Mohli být jen špatné kontakty (tím že jsem to vyndal a nandal) , a nebo opravdu zaneřáděné čidlo. Čistě teoreticky si myslím, že by se to dalo objevit na diagnostice ( nezkoušel jsem), a také, že pokud se to odpojí tak to prostě topí pořád.
Z toho co jsem vypozoroval.
17 stupňů (min) - klapka uzavřena
17,5 - klapka se otevře úplně. Tzn. zbytek regulace už je na tom čidle. Kde jsem teda moc nepochopil s čím a jek hýbe.
Tak snad to někomu pomůže.