od MP1 » 15.09.2023 19:46
Servisný technik preto, že ja som predajca. Pre mňa je alfa/omega servisná knižka. Tak to prezentujem zákazníkovi. Veľmi často volajú zákazníci mne, hlavne keď sa chcú objednať na 1.prehliadku. Ja ich musím odkázať na servis. A keď už mi povie zákazník, že presvihol km alebo rok, od toho dávam ruky preč, nech si to rieši so servisom. Ja som si svoju povinnosť splnil, zákazník bol informovaný o lehote, podpísal servisnú knižku. Kto si u mňa preberal servisnú knižku, môže potvrdiť, že si na tom dávam fakt záležať.
Nedávno mi volal zákazník z Holandska, že čo má robiť, že dostal termín na servis o 4 týždne. Tak som mu povedal, nech volá inde v okolí. Povedal , že volal tri servisy každý mu dal termín o 4 týždne. Tak vo finále sa rozhodol, že odstaví auto, aby neprešvihol kilometre.
Je potrebné pripraviť sa na to, že na servisnú prehliadku budete čakať 2-4 týždne. V mojom okrese je Kia dlhodobo v predajnosti No.1. Ale servis nevieme nafúknuť a to ho máme dosť veľký. Škoda v MI dokončuje teraz novú halu pre servis, a keď to tak ďalej pôjde, budeme aj mi musieť budovať novú halu.
A kolega zo škodových udalostí je tiež nešťastný, ľudia rozbíjajú autá v takom množstve, že sa čaká na opravu bežne aj mesiac.
ED 1.6 CVVT automat / JD SW 1.6 GDI automat / JD FL 1.4 CVVT / CD 1.4 T-GDi/ Proceed 1.4 T-GDi / XCeed 1.5 T-GDi Gold / Xceed 1.5 T-GDi GT-Line