od Návštěvník » 28.06.2009 09:39
bych řekl, že korejský auta střední třídy mají takovou třídu sama pro sebe. konkurovat zaběhlým značkám ještě dlouho nebudou, ale spousta řidičů je volí kvůli výborném poměru cena/výkon. pro mě to auto taky jako nový cenu víc než 450-500 tisíc vč dph nemělo a za víc bych je nekoupil, nehledě na to, žře v tý době jsem byl odhodlanej do auta dát max. půl míče, i když by nebyl problém vysolit víc, ale proč, když za tři roky bude mít ta hromada plechu cenu pětinovou. a takhle to má spousta lidí - mnoho si jich koupí magneta (nebo spíš sonatu) např. na firmu a leasing a po třech letech jde pryč, případně je pak další skupina, která by si tohle auto za původní cenu nikdy nekoupila, ale když je akce za 400-500 tisíc, tak už vychází auto velmi slušně, vždyť kolik byste dali za stejně vybavenou insignii se slušnym chrochtákem nebo dvoulitrem benzínem, počítám, že min. 650k-700k. a s tím, že novináři srovnávají magentis/sonatu s ostatními vozy stejné třídy se nic dělat nedá, každej ví, že korea porážet v týhle třídě konkurenci ještě asi chvíli nebude a pokud se dostane na úroveň konkurence kvalitou, pořád tu bude problém s vnímáním značky, kterej pomine až třeba za dalších 10-15 let.