magentis píše:tak se nám to koukám rozrůstá mám přesně tu samou, akorát ve dvoulitru benzínu. tahle má podle vyobrazení 16" disky, ty dávali k výbavě ex (teď se už asi jmenuje jinak), pak bylo ještě lepší ex+ s auto.klimou, el. sedačkou a tak. ale pokud tohle všechno "tvůj" magnet má, tak nevím.
chrochtáka bych bral taky, sice na popojíždění po praze je benzín lepší (i když dvoulitr..), ale chybí mi ten krouťák. už jsem se s tím nicméně naučil žít tak ať slouží a někdy můžeme dát srazík, jsem taky z p4 (kunratice).
ještě k barvě - sice je pěkná, ale je na ní všechno vidět navíc jsem byl párkrát v myčce a lak je tím poznamenanej, takže už budu jezdit asi jen na ruční, byť už nic nezachráním..
a k ceně - ta je bezkonkurenční - původně jsem chtěl pro_ceeda v tx výbavě a dvoulitr chrochták (kvůli šestce a možnosti tempomatu), ale nakonec jsme odjeli v něčem úplně jiném, sice jsem si chvíli počkal, než dorazí z koree, ale stálo to za to a základní cena byla jen 390k a to jsem to bral hotově, se všemi úpravami a rádiem jsem platil cca 420k a to ještě nejsme nejlevnější, ve francii jsem našel skladovky s v6 2.7 motorem a s plnou výbavou za podobnou, možná i lehce nnižší cenu.
Jsou to 16" disky a gumy KUMHO, ale jinak je to ta výbava ekvivalentní s EX - manual klima a tak.
Kamarádka je naštěstí z Říčan, takže než dojede do práce v Praze po magistrále, má to zahřáté slušně a spotřebu drží kolem 7 litrů.
Já naftu nikdy nechtěl, ale je pravda, že to kopnutí do sedačky zapnutým turbem kolem 2000 otáček je hodně zajímavý požitek...