Stránka 1 z 1

Prvych 2000 km

PříspěvekNapsal: 18.01.2008 10:26
od Alife
Zdravim vsetkych,
Presedlal som z Espera na Magnet, uzasne auto, zatial som spokojny, aj ked uz mam za sebou navstevu servisu. Pokrstil som predny naraznik :-(. Hold stavaju sa aj horsie veci. Dufam, ze na to bude jazdit bez problemov.

Re: Prvych 2000 km

PříspěvekNapsal: 18.01.2008 15:16
od Návštěvník
alife píše:Zdravim vsetkych,
Presedlal som z Espera na Magnet, uzasne auto, zatial som spokojny, aj ked uz mam za sebou navstevu servisu. Pokrstil som predny naraznik :-(. Hold stavaju sa aj horsie veci. Dufam, ze na to bude jazdit bez problemov.


no paráda, konečně tu nejsem sám :) tož vítej a ať magneťák slouží. já mám zatím jen cca 700 kiláků, takže nemůžu moc soudit, protože pořád mnohem víc najezdím služebákem.. ale i ve srovnání se vectrou, se kterou jezdím v práci se radši vracím do magneta. teď přemýšlím, kam na víkend, možná sjedu třeba do piešťan, tak zas něco málo najedu.. z nárazníku si nic nedělej, snad se jen autíku nebude chtít v dohledné době křest opakovat.

PříspěvekNapsal: 23.01.2008 09:21
od Alife
Ale zatial sme tu len dvaja :-(, kazdopadne, nieco sa mi deje s motorom, a v servise sa to nexce prejavit, asi sa auto boji :-). Troxu mi to chrci ked pridavam plyn, sa mi zda ze od budikov, a potom obcas to nejako cudne zareve ked dam nohu na podlahu, to uz od motora cca 3000/min a viac. Diesel som este nemal, tak netusim to sa deje. A teplota motora mi nikdy nevystupi na polovicu ukazovatela, jednu ciarku pod, ukazuje mi to stale 5 ciarok. A dnes rano mi ostala svietit po nastartovani baterka, ale len xvilku, troxu poblikala a zhasla. Takze KIA rules? :-)

PříspěvekNapsal: 23.01.2008 19:15
od Návštěvník
alife píše:Ale zatial sme tu len dvaja :-(, kazdopadne, nieco sa mi deje s motorom, a v servise sa to nexce prejavit, asi sa auto boji :-). Troxu mi to chrci ked pridavam plyn, sa mi zda ze od budikov, a potom obcas to nejako cudne zareve ked dam nohu na podlahu, to uz od motora cca 3000/min a viac. Diesel som este nemal, tak netusim to sa deje. A teplota motora mi nikdy nevystupi na polovicu ukazovatela, jednu ciarku pod, ukazuje mi to stale 5 ciarok. A dnes rano mi ostala svietit po nastartovani baterka, ale len xvilku, troxu poblikala a zhasla. Takze KIA rules? :-)


s motorem ti bohužel neporadím, protože mám benzín. co se týče teploty motoru, tak já se taky na víc než pět čárek nedostanu, to je myslím vlastnost. u mě jinak zatím pohoda, jen řeším, jak to mýt, protože na tý černý je vidět fakt každá zaschlá kapka.. ale zase do myčky se mi s tím moc nechce, aspoň ne do kartáčový.
s motorem dej vědět, jestli se na něco přijde, docela mě to zajímá..

PříspěvekNapsal: 24.01.2008 09:34
od Alife
Vcera ho skusali v servise, prejavilo sa to od 3000 - 4000 otacok, ale len pri zatazi, tak boli z toho troxu hotovy, lebo na volnobeh to nerobi, asi bude problem to najst pri otvorenej kapote. Idem na tester za jazdy to skusia odsledovat. A slabe sicanie od budikov uz riesili na tychto motoroch u carensa, hlavne sa to vraj prejavuje pri toceni volantu dolava. Vobec netusia co to je, skusili aj novy carens co dosiel a robil to iste. Takze taka mala zahada. Mne to najviac robi na 2 stupni, mozno to bude nakoniec prevodovka, neviem. Na buduci tyzden budem mudrejsi a napisem, ako to nevedia vyriesit :-)

PříspěvekNapsal: 24.01.2008 16:05
od Návštěvník
alife píše:Vcera ho skusali v servise, prejavilo sa to od 3000 - 4000 otacok, ale len pri zatazi, tak boli z toho troxu hotovy, lebo na volnobeh to nerobi, asi bude problem to najst pri otvorenej kapote. Idem na tester za jazdy to skusia odsledovat. A slabe sicanie od budikov uz riesili na tychto motoroch u carensa, hlavne sa to vraj prejavuje pri toceni volantu dolava. Vobec netusia co to je, skusili aj novy carens co dosiel a robil to iste. Takze taka mala zahada. Mne to najviac robi na 2 stupni, mozno to bude nakoniec prevodovka, neviem. Na buduci tyzden budem mudrejsi a napisem, ako to nevedia vyriesit :-)


tak to je mrzutý.. na druhou stranu je aspoň dobře, že se to projevuje i u jinýho auta a bude se tedy jednat o nějakou výrobní vadu na motoru, která se snad odstraní přehráním řj. kdyby se to projevovalo jen u tvýho kusu, bylo by to asi horší.. přeju brzké uzdravení

PříspěvekNapsal: 28.01.2008 09:23
od Alife
Tak som bol mojho noveho milacika prevetrat, dvaja dospely a jedno dieta, siel som zlahka, aby som nieco neurval v motore :-), ked uz tak strajkuje akosi, vascina divnych zvukov zmizla, ked sa auto vyhrialo na 24 stupnov, iba to rapcanie na dvojke pri plnom plyne nie. 60 / 90 a na jednom useku 190, ale bol som ilo prekvapeny z priemerky. Vonku bolo od 0 do 2 oC. Priemerka mi vysla 5.2 litra. Standardne po Kosiciach mam cca 7. Takze zly z pocit z drcania je zatial zazehnany slusnou spotrebou :-)

PříspěvekNapsal: 29.01.2008 11:39
od Návštěvník
alife píše:Tak som bol mojho noveho milacika prevetrat, dvaja dospely a jedno dieta, siel som zlahka, aby som nieco neurval v motore :-), ked uz tak strajkuje akosi, vascina divnych zvukov zmizla, ked sa auto vyhrialo na 24 stupnov, iba to rapcanie na dvojke pri plnom plyne nie. 60 / 90 a na jednom useku 190, ale bol som ilo prekvapeny z priemerky. Vonku bolo od 0 do 2 oC. Priemerka mi vysla 5.2 litra. Standardne po Kosiciach mam cca 7. Takze zly z pocit z drcania je zatial zazehnany slusnou spotrebou :-)


no vidíš, třeba to chtělo jen pořádně protáhnout :) já jel zatím nejvíc asi kilo šede, zatím nechci moc ten motor trápit a hlavně nemám důvod jezdit rychleji, na vejlety a tak nespěchám.. to se služebákem chrochtákem jo, tuhle jsem dal praha-bratislava za 2:15, protože jsem fakt nestíhal, ale bylo to v půl čtvrtý v noci :)

PříspěvekNapsal: 04.03.2008 19:48
od Alife
Takze po viac ako mesiaci ziadne nove info. Nic nie je vyriesene a k tomu sa to nejako divne zhorsuje. Asi by to xcelo radu nejakeho :kia: odbornika. Symptomy sa len rozsiruju. Takze ziatial to vyzera nasledovne:

1.) v dvojke pri zatazi a prudkej akceleracii od 3000 ot/m hore sa ozyva nejake neidentifikovatelne drncanie, do brehu aj na trojke
2.) pri 1500 ot/m volnobeh, dojazd na rychlosti, alebo drzanie otacok ostry zvuk (mozno troxu kovovy-tazko to popisat) a dost vyrazny
3.) od vcera na 1500 ot/m sa zacalo triast cele auto, ako v nom sedim sa aj ja trasiem :P
4.) pri studenom motore, po nastartovani mam pocit ze nado mnou leti vrtulovy bombarder
5.) pri jemnom zrychlovani na jednotke okolo cca 1500 ot/m auto cukne, potom troxu prida a zase cukne od 2000 ot/m je to OK, obcas to citit aj na dvojke, hlavne v krizovatke

Skusal som menit cerpacku aj naftu diesel extra, alebo v-power, v servise nevedia zatial na nic prist. Zajtra ix zase potesim :-) Motor je zjavne hlucnejsi, ale to moze byt len moj pocit. Spotreba je cca 7l +/- (nadrz - nadrz), oproti PP je rozdiel aj do litra. Takze zatial to xodi, len dufam, ze mi nevyrazi nieco kapotou von, to by som bol nerad.

P.S. zacala mi hrdzaviet strecha, nad celnym sklom mam pekne mapy hrdze

PříspěvekNapsal: 05.03.2008 16:40
od Návštěvník
alife píše:Takze po viac ako mesiaci ziadne nove info. Nic nie je vyriesene a k tomu sa to nejako divne zhorsuje. Asi by to xcelo radu nejakeho :kia: odbornika. Symptomy sa len rozsiruju. Takze ziatial to vyzera nasledovne:

1.) v dvojke pri zatazi a prudkej akceleracii od 3000 ot/m hore sa ozyva nejake neidentifikovatelne drncanie, do brehu aj na trojke
2.) pri 1500 ot/m volnobeh, dojazd na rychlosti, alebo drzanie otacok ostry zvuk (mozno troxu kovovy-tazko to popisat) a dost vyrazny
3.) od vcera na 1500 ot/m sa zacalo triast cele auto, ako v nom sedim sa aj ja trasiem :P
4.) pri studenom motore, po nastartovani mam pocit ze nado mnou leti vrtulovy bombarder
5.) pri jemnom zrychlovani na jednotke okolo cca 1500 ot/m auto cukne, potom troxu prida a zase cukne od 2000 ot/m je to OK, obcas to citit aj na dvojke, hlavne v krizovatke

Skusal som menit cerpacku aj naftu diesel extra, alebo v-power, v servise nevedia zatial na nic prist. Zajtra ix zase potesim :-) Motor je zjavne hlucnejsi, ale to moze byt len moj pocit. Spotreba je cca 7l +/- (nadrz - nadrz), oproti PP je rozdiel aj do litra. Takze zatial to xodi, len dufam, ze mi nevyrazi nieco kapotou von, to by som bol nerad.

P.S. zacala mi hrdzaviet strecha, nad celnym sklom mam pekne mapy hrdze


tý jo, koukám, že docela trable s chrochtákem.. já na benzín nemůžu říct jedinýho křivýho slova, snad až na spotřebu motoru, kterou se mi nějak nedaří dostat pod jedenáct, ale to bude častými popojížďkami kolem 3 km a jízdou po městě vůbec. na tu rezatou střechu teda koukám co to.. nejspíš vada kusu. mně se akorát tuhle v myčce poštěstilo, že štětiny šly u laku na víku kufru až na bílou podkladovku :/ tak řeším co s tím, jestli nechat přebrousit, vyleštit, nebo přelakovat. celkově mám pocit, že lak je měkčí a není ho moc, už po první návštěvě myčky byly zřetelně vidět kruhy od kartáčů

PříspěvekNapsal: 05.03.2008 19:58
od Alife
Co uz, dnes som tam bol, takze hrdzu nezreklamujem, lebo je to na hrane nad sklom, najpravdepodobnejsie od kamenov, aj ked sa mi to nezda, inak by to vyzeralo. A k motoru, robit by to nemal, ale ... Takze pockam, co bude dalej. Hadam ho nebudem musiet odstavit pred barakom. A k tomu benzinu, benzin je proste benzin, menej zlozity, haklivy, akurat nie velmi usporny, ked si spocitam, co mi moze na diesely odist, tak mi to vychadza tak, ze na buduce uz len benzin.