Ako si pisal aj ja som preskocil viacero aut, ale posledne pred mojou Pralinkou (Kia Pride) bola tiez Nexia. Tu sme volali Zuro kvoli tomu zlemu pohladu zpredu

. No ale vratme sa ku Kii. Interier je naozaj nejaky poriadne zaostaly a to mam vlastne auto z roku 2000, teda nie az take stare. Auto mam trojdverku bez akejkolvek vybavy. Vsetko na tom aute naznacuje, ze bolo robene usporne a lacno. Samozrejme malo by aj vela vydrzat, teda aspon po tom co som si vsetko o nom nasiel na webe (okrem kasne, ktora si zhrdzavie kazdemu kto s autom denne jazdi a nemoze ho schovavat v garazi

) . Najvyztiznejsi bol cesky popis auta v tvare "spartansky vybaveny vuz, ktery snese i horsi zachazeni". Myslim si ze to je uplne vyztizne

.
Priestorovo je kabina vyslovene velkorysa, co by clovek po pohlade zvonku ani nepovedal. Len dvaja mocnejsi chlapi sa budu trosku utlacat, lebo auto je naozaj trosku uzsie

. Sedenie je vyssie a z auta je naozaj dobry vyhlad. Umiestnenie niektorych ovladacov v kabine je vsak nanajvys divne a neprakticke

. Nechapem preco sa stierac ovlada dodola, preco nema casovac, preco sa zadny stierac zapina tlacidlom na palubovke pod volantom a preco je tlacidlo vystrazny trojuholnik umiestnene za volantom, kde ho v krizovej situacii asi tazko niekto zapne

. Rovnako nechapem preco je kontrolka svetla niekde vlavo dole na palubovke, kde ju dost tazko niekto bude hladat a preco sa kufor da otvarat len klucom a nie packou z kabiny. Trochu mi chyba posilovac, hlavne pre moju polovicku, ktora sa pri parkingu obcas poriadne potrapi. Nemam ani otackomer, kde je len budik bez rucicky

, ale to mi az tak nechyba, lebo jazdim podla sluchu a priatelku som to tiez naucil

. Co ma vcelku udivilo v interieri je malo odkladacich priestorov. Nemam stredovy panel s priehradkami na odkladanie pri radiacej pake (maju vyssie verzie s elektrickymi oknami a aj ja by som panel rad zohnal a domontoval). Nemam ani ziadne odkladacie priehradky na dverach (tie by som tiez rad zohnal a domontoval) a pokial preplnim odkladaciu skrinku papiermi, tak z nej zacnu vypadavat druhou stranou

. Sedadla su samostatna kapitola. Ten kozenkovy umelinovy potah je vymysel z roku 3 a tvarovanie sedadiel je tiez nieco na co si clovek musi zvykat

. Jazdim s autom denne do prace a uz som si trochu zvykol, ale pri dlhej trase je to blbe.
S hladanim nahradnych dielov je skratka problem, momentalne zhanam disky 4,5Jx13 ET40, ktore asi nik nepozna a nevyraba. Oznacuju ich aj ako 4x 114,3 R13.
S autom ako celkom som zatial naozaj spokojny, pretoze je nenarocne, usporne a vcelku prakticke. Nabehal som za rok od kupy cca 18 000 km, cize teraz ma asi 62 0000 km a cakam, ze dalsich 120 000 km nabeha bez vacsich problemov

. A nakoniec, pri rozbehoch na krizovatkach aj ja a hlavne ked soferuje moja priatelka obcas radi vytrapime nadupane vozy, ktore len pozeraju ako vystrelime dopredu

. Potom to uz samoska take svizne nie je, ale aj toto potesi

.