Podvozek, brzdy

Pride je auto krátké a má dost tuhá pera. Pokud je obsazeno jen řidičem, tak si asi dovedete představit jeho pocity při jízdě po nerovnostech. Na druhou stranu když přisedne spolujezdec a někdo dozadu. Tak se jízdá stává příjemnou i na delší vzdálenosti.
Co se týče řízení má docela velký rejd co se nejlépe projeví při parkování nebo při kličkování v úzkých uličkách. Jelikož vlastníme model bez posilovače, tak je dobré si hlídat správné nahuštění pneumatik, hlavně ve předu, protože jinak je člověk pěkně servanej
Brzdy- brzdí dost dobře. Hlavně poté co jsme vyměnili kotouče vepředu a pakny vzadu.
Nevěděl by někdo jak se označovaly modely s větší výbavou než máme my? Máme model GLXI-nemá ani posilovač, ani airbag, ani ABS, ani cebtrál a už vůbec ne klimatizaci snad jen okýnka v elektrice a otáčkoměr. Některé modely otáčkoměr nemají, tak jsem z toho usoudil to GLXI
Co se týče řízení má docela velký rejd co se nejlépe projeví při parkování nebo při kličkování v úzkých uličkách. Jelikož vlastníme model bez posilovače, tak je dobré si hlídat správné nahuštění pneumatik, hlavně ve předu, protože jinak je člověk pěkně servanej

Brzdy- brzdí dost dobře. Hlavně poté co jsme vyměnili kotouče vepředu a pakny vzadu.
Nevěděl by někdo jak se označovaly modely s větší výbavou než máme my? Máme model GLXI-nemá ani posilovač, ani airbag, ani ABS, ani cebtrál a už vůbec ne klimatizaci snad jen okýnka v elektrice a otáčkoměr. Některé modely otáčkoměr nemají, tak jsem z toho usoudil to GLXI
