LPG a 1,6 GDi

Motor, spojka, převodovka a vše kolem.

LPG a 1,6 GDi

Postby Speedy » 09.07.2012 18:21

Ahojte chcem sa vás opýtať na vaše skúsenosti s LPG a motorom 1,6GDi rozumejú si? Vopred píšem že nereagujem na odpovede typu "LPG znižuje výkon motora" a podobne. Dlhoročne jazdím s autom na LPG a auto mi ide bez poruchy :-) Len chcem vedieť či temúto motoru bude vyhovovať LPG :-)

Ďakujem za odpovede. :drink:

edit snike: Nevím proč zakládáš dvě stejná témata :?:
Speedy None specified
Nováček
Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership
 
Posts: 3  Topics: 1
Joined: 08.07.2012
Location: Košice  Slovakia (sk)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX


 

Re: LPG a 1,6 GDi

Postby Kryshna » 09.07.2012 20:16

Upozornuji ze jsem absolutni laik, ale spoustu veci jsem se docetl na strankach Neptun Harfa Praha, kde jsem si nechal prestavet ceeda na LPG. A chodim to tam cist i presto ze uz mam prestvene auto :-) A podle meho to GDIcko nepujde na LPG prestavet. Zatim pry nejsou ani TSI od VW a stejne tak ani nesli atmosfericke propadaky teto znacky FSI...
Já neumírám, já takhle žiji...

Image
Kryshna Male
Fanda vozů Kia
Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership
 
Posts: 333  Topics: 14
Joined: 07.10.2007

Kia cee'd (2011)
31000 km @ 8.1 l/100km

Re: LPG a 1,6 GDi

Postby Speedy » 09.07.2012 21:40

No to iste napadlo aj man pretože je tam priami strik ako u TSI...
Speedy None specified
Nováček
Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership
 
Posts: 3  Topics: 1
Joined: 08.07.2012
Location: Košice  Slovakia (sk)

Re: LPG a 1,6 GDi

Postby matysekul » 10.07.2012 08:56

Hyundai dnes povoluje přestavbu u svých motorů,kromě GDI...
KIA Cee´d II SW 1,6 GDI Exclusiv 45000km
User avatar
matysekul Male
KIA Family
Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership
 
Posts: 738  
Joined: 16.03.2008
Location: Česko  Czech Republic (cz)
Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 8. sraz Kia-Club.org (1) 10. sraz Kia-Club.org (1) Organizátor srazu (1)

Kia cee'd SW II (2015)
45000 km @ 6.5 l/100km

Re: LPG a 1,6 GDi

Postby Berka » 12.07.2012 00:43

U přímého vstřikování se LPG nevyplatí protože se musí stále vstřikovat určité množství benzínu z důvodu chlazení vstřiku.
Renault Megane Grandtour GT 1.6 TCe EDC 151kw
ceed II 1.6 GDI FIFA 99kw - prodáno
ceed SW 1.6 CRDi 85kw - prodáno
Citroen Xsara coupe VTS 2.0 HDi
Renault Laguna 1.8 16v
Škoda Felicia Magic 1.3
Škoda 110R coupe 5speed :cry:
Dacia 1310
User avatar
Berka Male
KIA Family
Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership
 
Posts: 1901  Topics: 13
Joined: 17.12.2007
Location: Rakovník  Czech Republic (cz)
4. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1)

Renault Megane Grandtour GT (2017)
50100 km @ 7.1 l/100km

Re: LPG a 1,6 GDi

Postby jano » 13.07.2012 13:39

Cital som ze pre priamovstrekove motory vyvinula spolocnost Vialle system LPi kde sa LPG vstrekuje priamo do motora v kvapalnej faze. Ale ci sa da prerobit aj 1,6 GDi to netusim.

http://greencar.sk/lpg-automobily/defin ... m-vstrekom
Last edited by Beda on 13.07.2012 19:47, edited 1 time in total.
Reason: Slouceny dva prispevky za sebou ... PS: pouzivej priste funkci Upravit prispevek.
Image
User avatar
jano Male
Uživatel fóra
Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership
 
Posts: 18  
Joined: 07.07.2008
Location: Stará Ľubovňa  Slovakia (sk)

Kia cee'd SW (2008)
110000 km @ 8 l/100km

Re: LPG a 1,6 GDi

Postby bobanovski » 21.07.2012 12:47

Ahoj, motory GDI uz je mozne prestavet na pohon lpg. Zatim jsem nalezl pouze jeden system, ktery je schvaleny lovato.
Na teto strance je IX35 s timto motorem :
http://www.fedorauto.cz/index.php?nid=1 ... id=2796574

Firem, ktere dokazi prestavet tento motor pomalu pribyva, tak uvidime kdo z nas bude prvni.
Cenove je to sice drazsi nez klasicke sekvencni vstrikovani, ale pri rocnim najezdu 15tis. km to mate cca za 1,5roku zpet. Jelikoz lpg ma vetsi oktanove cislo, doporucili mi system domazavani ventilovych sedel. Na toto tema se ruzni nazory a znam lidi, kteri tvrdi, ze staci pouze aditivum do paliva, nicmene ja budu volit flashlube nebo JLM :)

Tady jeste par fotek z turecke zastavby do sportage :

http://www.lpghaber.com/montaj-galerisi ... u-23878/13

Snad se budou me informace hodit....
bobanovski Male
Nováček
Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership
 
Posts: 9  
Joined: 02.01.2011
Location: Chrudim  Czech Republic (cz)

Kia Sportage III (2011)
36000 km @ 7.2 l/100km

Re: LPG a 1,6 GDi

Postby bobanovski » 28.10.2012 17:22

Tak jeste male doplneni ...zastavba do motoru GDI ..
http://www.auto-plyn-lpg.cz/kia-sportage-1-6-gdi
bobanovski Male
Nováček
Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership
 
Posts: 9  
Joined: 02.01.2011
Location: Chrudim  Czech Republic (cz)

Kia Sportage III (2011)
36000 km @ 7.2 l/100km

Re: LPG a 1,6 GDi

Postby rhunka » 08.11.2012 23:16

Já mám Sportage II 2,0 CVVT přestavěné na LPG a Soul 1,6 CVVT. Obě auta mají vstřik do sání a s LPG není nejmenší problém. Bavil jsem se s plynařem ohledně přestavby přímovstřikových motorů a říkal mi, že sady na to existují, materiál je dražší oproti nepřímému vstřiku o cca 2-3 tisíce, ale samotnou přestavbu dělají o cca 15 tisíc dráž a to proto, že počítají s tím, že během záruky na přestavbu budou platit výměnu vsřikovačů, které se co 20 tis. km "zapečou". Sám mi říkal, že jestli si koupím přímovstřikový motor, tak mi přestavbu neudělá. Jinak i při provozu na plyn se vstřikuje cca 20% benzínu.
Kdybys chtěl vědět víc, napiš zprávu uživateli edemsi, to je právě můj plynař, sám má taky Soula.
rhunka Male
Uživatel fóra
Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership
 
Posts: 26  Topics: 3
Joined: 16.05.2010
Location: Olomouc  Czech Republic (cz)
9. sraz Kia-Club.org (1)

Kia Soul (2010)
25000 km @ 8.5 l/100km

Re: LPG a 1,6 GDi

Postby pecen » 01.03.2013 13:57

Podle mne tak ten kdo chce vozidlo s LPG tak je hloupost kupovat GDi ale raději připlatit za CVVT a má po starostech.. :!:
User avatar
pecen Male
Uživatel fóra
Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership
 
Posts: 15  Topics: 3
Joined: 10.01.2013
Location: Hustopeče  Czech Republic (cz)
3. místo (1)

Kia Sportage III (2011)
21000 km @ 7.2 l/100km

Re: LPG a 1,6 GDi

Postby Pajan » 03.05.2013 13:22

Ony ty systémy pro GDi a podobné přímovstřiky už nabízí více firem. Ten první druh kde je nutno přištřikovat benzín kvůli chlazení samotnývh vstřiků je cenově přijatelný. Já bych do toho ale nešel. Naopak druhý novější systém vstřikování plynu v kapalné formě je podle mne bez problémů, vstřiky kapalný plyn uchladí možná lépe než benzín, ale ta cena.....ta cena :shock:
KIA Sportage 1,6GDi comfort plus sněhobílá
Pajan None specified
Uživatel fóra
Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership
 
Posts: 12  
Joined: 01.05.2013
Location: Karvinsko  Czech Republic (cz)

Re: LPG a 1,6 GDi

Postby bobanovski » 14.12.2013 16:19

Ahoj vsem...tak jsem se konecne dokopal k te prestavbe na lpg...po dlouhych vecerech a procitani clanku jsem zvolil vstrikovani kapalne faze. Par fotek jsem hodil do me galerie...prozatim velka spokojenost.. :D Zrejme mam tento system ve Sportage jako prvni v cechach :D Kdo bude dalsi??
bobanovski Male
Nováček
Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership
 
Posts: 9  
Joined: 02.01.2011
Location: Chrudim  Czech Republic (cz)

Kia Sportage III (2011)
36000 km @ 7.2 l/100km

Re: LPG a 1,6 GDi

Postby mrawec » 20.12.2013 20:13

O prestavbe na LPG uvažujem už od minulého roka. Na východe mi bol odporúčaný " http://www.ekomontlpg.sk/ " alebo " http://www.lpg-flavia.sk/ ".
Povedali mi že splňovače do týchto motorov (GDi,TSi ...) budú mať až v máji 2013. Čo je dajaký nový systém vstrekovania pre tieto autá.
Ale že mám prísť tak o pol alebo o rok aby ten nový systém vyskúšali na svojom aute a vychytali "muchy".Cena je samozrejme vyššia, okolo 2.000€.
Niekedy v Júli dávam montovať tak som zvedavý.
"bobanovsky" : Mohol by si napísať aj niečo viac napr.: ...litráž nádrže , prečo nie skryté tankovanie ,cena, kde si dal robiť ,spotreba ... mňa by to zaujímalo.
:kia: :thu:
User avatar
mrawec Male
Uživatel fóra
Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership
 
Posts: 10  Topics: 2
Joined: 08.10.2011
Location: Trebišov  Slovakia (sk)
3. místo (1)

Kia Sportage III (2011)
0 km @ 0 l/100km

Re: LPG a 1,6 GDi

Postby bobanovski » 22.12.2013 21:06

Ahoj,
tak nadrz ma 59l...a o systemu se dozvis neco tady : http://www.prinsautogas.com/en/products ... ystem.html
Spotrebu mi to prozatim ukazuje 7,6l ale realne nevim...uvidime az po nekolika natankovanich..
Co se skryteho plneni tyce...tak prvni vec...prestavbova sada prins ma pouze toto plneni...jsou presne dane polohy a umisteni plneni..(presne delky hadic plneni)
Predelat na plneni pod vickem by to jiste slo, ale byl jsem obeznamen s jednou drobnosti...ze plneni pres redukci trva delsi dobu z duvodu malych prurezu hadic.
Cena byla samozrejme odlisna od nabizenych reseni...(privstrik benzinu.. tam vychazi prestavba cca na 40tis...coz je zrovna toto auto : http://www.fedorauto.cz/prestavby-vozid ... ion=detail )
Prins jako system vstrikovani kapalne faze do spalovaciho prostoru pres puvodni vstriky vychazi neco pres 50tis..Muzes volit treba system icom, ale cena je dost jinde...90tis...mozna i vic..to jsem v ramci meho dusevniho klidu radeji nezjistoval..nebo jeste vialle...tam jsem si nebyl jisty nekterymi komponenty (treba cerpadlo v nadrzi napriklad )
No a na zaver, kde jsem si to nechal predelat...ja osobne volil p.Outratu v Brne...je to jeden z distributoru Prins v CR...recenze a hlavne jeho pristup byl prikladny...tady mate odkaz...http://www.greenfuel.cz/
Pokud budou dalsi dotazy rad na ne odpovim...mejte se
bobanovski Male
Nováček
Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership
 
Posts: 9  
Joined: 02.01.2011
Location: Chrudim  Czech Republic (cz)

Kia Sportage III (2011)
36000 km @ 7.2 l/100km

Re: LPG a 1,6 GDi

Postby sinclair » 19.01.2014 17:47

bobanovski wrote:Ahoj vsem...tak jsem se konecne dokopal k te prestavbe na lpg...po dlouhych vecerech a procitani clanku jsem zvolil vstrikovani kapalne faze. Par fotek jsem hodil do me galerie...prozatim velka spokojenost.. :D Zrejme mam tento system ve Sportage jako prvni v cechach :D Kdo bude dalsi??

Muzes ted s odstupem prozradit, jak jsi s tim spokojeny? A pokud ano, tak kde sis to nechal delat. Diky.
sinclair None specified
Nováček
Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership
 
Posts: 2  
Joined: 19.01.2014
Location: Matka měst  Czech Republic (cz)

Next

Return to Motory / Pohonné ústrojí

Who is online

Users browsing this forum: No registered users