Tak já jsem měl v září loňského roku na autě něco podobného. Taky někdy po nastartování studeného motoru, motor jako by škytnul a z výfuku vyšel bílý kouř. Neudělalo to vždy, ale tak 3-4 krát do týdne. Asi po 14 dnech jsem z autem zajel do servisu a popsal jsem jim problém. Samozřejmě, že když jsem tam dojel z horkým motorem, tak to nedělalo. Auto i tak prohlédly, napíchli na auto test a nezjistili nic. Říkali taky, že by to mohla být voda z chladící kapaliny a nebo taky něco jiného. Aby to ale zjistili, tak bych tam musel nechat auto tak na týden a že to budou zkoušet. Jelikož v té době jsem za týden odjížděl z autem na dovolenou do Itálie (1000km tam-1000km zpátky), tak jsem to zatím nechal být a jenom jsem udělal risku na nádobce od chladící kapaliny, abych po příjezdu z dovolené zkontroloval jestli ubylo vody v ní. V servise říkali, že pokud tam uniká voda, tak po tak dlouhé trase musí v té nádobce být vody míň. Třeba že to klesne o 1-2cm. Samozřejmě, že po příjezdu z dovče, voda byla na stejné úrovni a světe div se, auto přestalo i kouřit. Do servisu už jsem samozřejmě nejel, protože to nemělo cenu, když po kouři není ani ťuk. Neumím si to vysvětlit čím to mohlo být (ten kouř). Napadlo mně jenom, že před tou dovolenou jsem zajel nabrat naftu na pumpu, na které jsem nikdy před tím nebyl a tak se domnívám, jestli to náhodou nebylo tou naftou. Byla to neznačková pumpa, ale píšou, že paliva jsou od OMV (ale kdo ví jestli). Jak říkám, od té doby je klid a doufám že to tak zůstane. Naftu už beru jenom na BENZINA a nebo SCHELL. V listopadu jsem byl na garanční prohlídce a auto v naprostém pořádku.
Bostra
