Čítal som recenziu o kúrenie vzadu. A čo s predným kúrením. Vpredu to kúri tiež velmi slabo. Aj to može suvisiet s freónom v klíme? Kontrolky, elektronika hladina chladiacej kvapaliny sú v poriadku. Poradte, aký je postup?
 Ďakujem.
    Ďakujem.  
| Důležité upozornění | 
|---|
|  Nově je možno si pořídit klubové podložky RZ/SPZ   Více se dozvíte zde https://www.kia-club.org/viewtopic.php?p=195579#p195579 | 
 Ďakujem.
    Ďakujem.  

 
			















 
 
 
			















 
   Potom prejdem 10 Km do roboty. Ja viem, že to nie je vzdialenost ale robil som aj dlhšie trasy 100 km, a nebol výrazný rozdiel. Teplota vody nabehla okolo 40-50 °C. Tlačí vlažný vzduch. Samozrejme regulátor teploty mam na maximum.  Neverím, že nedokáže taká mašinka robiť vačšie pohodlie.
  Potom prejdem 10 Km do roboty. Ja viem, že to nie je vzdialenost ale robil som aj dlhšie trasy 100 km, a nebol výrazný rozdiel. Teplota vody nabehla okolo 40-50 °C. Tlačí vlažný vzduch. Samozrejme regulátor teploty mam na maximum.  Neverím, že nedokáže taká mašinka robiť vačšie pohodlie.   Inak nedávno som vyrezal tvrdý papier a dal som to do motora pred ventilátormy za mriežka kapoty. O hlp je to lepšie.
  Inak nedávno som vyrezal tvrdý papier a dal som to do motora pred ventilátormy za mriežka kapoty. O hlp je to lepšie.
 
 

 
			















 40-50 stupňů ti naběhne teplota i po delší jízdě? Nezdá se ti to trochu málo?
 40-50 stupňů ti naběhne teplota i po delší jízdě? Nezdá se ti to trochu málo? která má chlazení v pořádku musí topit i při -20 pořádně
 která má chlazení v pořádku musí topit i při -20 pořádně  

 
			

















 
			















 
   Také myslím, že by mohl být vadný termostat. Při jízdě krátké kolem 10 km se třeba nezahřeje na 80, ale při delší jízdě se musí na tuto teplotu dostat a pak topit
 Také myslím, že by mohl být vadný termostat. Při jízdě krátké kolem 10 km se třeba nezahřeje na 80, ale při delší jízdě se musí na tuto teplotu dostat a pak topit  
  

 
			

















 
			


















 
			















 , keď sa auto nezohreje na 80 st. lebo ideš pomaly stále na sytič
 , keď sa auto nezohreje na 80 st. lebo ideš pomaly stále na sytič 

 
			















 
				
					 
				
			 
			















 
			













 
			
















 
				
			Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé