Ahojte, zakladam tuto temu,lebo som si do auta opat nieco dorobil, ale navod sa mi nechce pisat, ak nebude o to aspon nejaky zaujem, nakolko to neni len taka standardna uprava... Nechcem aby tato tema riesila len tuto prvu aktualnu otazku ale myslim ze tu mozete pisat aj vase napady na vylepsenia.
Takze moje zariadenie je 2 variantoch: tzv 3 v 1 alebo 2 v 1
1. Jedna sa o dorobenie signalizacie minimalnej hladiny kvapaliny v ostrekovacoch (ktore venga nema ani v najvyssej vybave)
2. Domontovanie 2 prednych parkovacich senzorov vratane napojenia na original tlacidlo, ak nemate originalne zadne senzory
3. Zapinanie Svetelnych trubic alebo led pasov v 2 zonach - 1 tlacidlom
Na vsetky 3 veci je jedna ovladacia elektronika s mikroprocesorom
Prva varianta 2v1 zahrna popisovane body 1 a 3 - mam aj nakres DPS + schemu + vyrobene plosaky viem zaujemcovi predat (spravil som si 3ks navyse)
Druha varianta 3v1 je komplet vsetko - da sa pouzit varianta 2v1 a doletovat par suciastok mimo DPS... - ovladaci procesor ostava rovnaky
Podrobnejsi popis:
1. Meranie minimalnej hladiny v ostrekovacoch pomocou plavaka. Meranie riesi procesor, ktory vyhodnocuje stav plavaka a signalizacia reaguje az ked stav kvapaliny je ustaleny a teda ledka neblika pri hupani plavaku. (ma to podrobnejsie nastavenia)
2. Umiestnenie a namontovanie parkovacich 2 senzorov Keetec do prednej casti auta vo vyske aby zachytil vyvyseny obrubnik s moznostou vypnutia cez originalne tlacidlo parkovacieho asistenta - ak nemate namontovane original zadne senzory - ak mate, treba si namontovat ine tlacidlo.
3. Zapinanie osvetlenia podlahy - 2 zonove. 1 zona je vodic a spolujazdec, 2 zona je zadne sedadlo.
Ovlada sa to jednym skrytym tlacidlom tak ze prve stlacenie rozsvieti obe zony, druhe stlacenie vypne zadnu zonu a tretie stlacenie vypne komplet a to sa moze opakovat dookola.
Variantu 2v1 mam aj na predaj hotovu vyrobenu alebo ako stavebnicu pre sikovneho elektrotechnika funkci sa daju pouzivat aj samostatne a su od seba nezavisle.
(Poznámka: zabudol som napisat ze zariadenie ma k dispozicii aj stvrtu funkciu - klasicke zapinanie a vypinanie relatka (prepinaci kontakt) 1 tlacidlom - mam to tam do rezervy nezapojene, keby som si este zmyslel nieco dorobit preto som to nepisal, cela elektronika je v podstate UNI ovladanie vyuzitelne na rozne veci, nie len na tie co som napisal.)
Cele zariadenie je pripojene na zasuvku zapalovaca a niako inak nezasahuje do elektroniky automobilu. (len parkovaci asistent sa chystam pripojit na signal rychlosti, inak nic...)
Ak bude zaujem zverejnim schemy a postup ale neslubujem kedy nakolko v tejto dobe nestiham - uvidime podla zaujmu...