od Marabene » 12.10.2012 09:39
Zdravím všechny,
chci se s vámi podělit o zkušenost se servisem NH Car Čestlice. Jel jsem na první garanční prohlídku s Kia Ceed 1.4 cena byla 5.823 Kč. Při předávání vozu technikovi jsem ukázal, že mám doplněnou nádobku do ostřikovačů a taky jsem reklamoval popraskanou hadici sání a hlavně vrzající sedačku řidiče. Za kapalinu do ostřikovačů jsem platil 35 Kč za litr, nevím jak ho a kam ho nalily, na hadici my řekl, že je rozkousaná od kuny. Nedal jsem se a uhádal jsem to. No a na sedačku my řekl. Že to musí probrat s šéfem, sedačka prý stojí cca 30000kč. Na to jsem mu řekl, že cena mě nezajímá. Rozloučil se semnou s větou do dvou dnů vám zavolám, jak to dopadlo s reklamací. Asi po týdnu my došla trpělivost a poslal jsem mu email z dotazu na stav reklamace. Zřejmě asi nemá přístup k PC poněvač se my neozval další týden. A tak jsem nelenil a poslal mu email znova, do kopie jsem dal jeho šéfa. A ejhle, za hodinu jsem měl email, reklamace byla schválena, čekáme na dodání dílů. Další čekačka, tentokrát cca tři týdny. Znova jsem psal email tentokrát i s kopií pro jeho šéfa. Do deseti minut my volal, abychom se domluvily na termínu opravy. Říkám ok čas mám ale až příští týden. Za týden zhruba při polovině cesty do servisu( mám to do servisu cca 35km) my zazvonil telefon a kdo to nebyl? Servisní technik a moc se omlouval za nepříjemnou zprávu, že jim omylem dodaly jinou sedačku a kdesi cosi samý keci, sliboval, že se my ještě během dne ozvou a dá vše do pořádku. Uběhl den, dokonce dva, tři, čtyři a pořád nic. Tak nevím, jestli má dál čekat anebo si najít jiný servis. Každopádně budu chtít nějakou kompenzaci, ale bohužel nevím ještě jakou. Budu rád za každý váš názor či postřeh popřípadě návrh na kompenzaci.
EDIT snike: přesunuto do správného tématu