Problém s motorem

Trápí Vás něco na voze?

Problém s motorem

Postby Guest » 23.11.2008 20:08

Zdravim všechny,mám takovej zajímavej problém.Mám Sephii 1,6 GTX MULTI EFI a když jedo do levotočivý zatáčky,tak to najedou přestane jet,jako bych vypnul zapalování a jak jedu zas rovně,tak se chytne.Zkoušel jsem kontrolovat kabely kolem spínačky,ale ty jsou O.K. a na místě to neudělá,jet při jízdě,nevíte někdo co by to mohlo bejt?Nebo neví někdo jestli se tenhle motor nedá diagnostikovat vyblikáváním závady?Napadlo mě totiž,že když by ten problém byl někde na snímači,tak by tam měla bejt uložená závada.
Guest
 


km @ l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX


 

Postby Jakub » 24.11.2008 08:36

To se obávám, že tahle závada v paměti nebude, to by svítila kontrolka. Spíš to bude nutné hledat. Tyhle nelogické závady většinou mají jednoduchou příčinu, jen ji najít. Ale takhle na dálku asi poradit nepůjde.
Kia SPORTAGE IV 1.6T-GDI DCTexclusive + paket winter, bronzová metalíza MYB
User avatar
Jakub Male
Moderátor
Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership
 
Posts: 1600  Topics: 35
Joined: 13.11.2007
Location: Českolipsko  Czech Republic (cz)
2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 20. sraz Kia-Club.org (1)
Osobnost klubu (1) Organizátor srazu (5)

Kia Sportage IV (2017)
15404 km @ 7.1 l/100km

Postby Guest » 29.11.2008 10:03

No to právě nevim,mám ještě broučka a když sem to napíchnul na diagnostiku tak sem tam mel mrtě chyb a kontrolka nesvítila,ale tohle je jiný auto který ještě nemám zmáklý,asi budu mudet hledat>asi do toho někoho posadit aby pořád jezdil do leva a lízt při tom po motoru a zkoušet :-D
Guest
 


km @ l/100km

Postby Jakub » 29.11.2008 22:35

Třeba tím auto dává najevo svoji politickou orientaci, když doleva ne-e :lol:
Kia SPORTAGE IV 1.6T-GDI DCTexclusive + paket winter, bronzová metalíza MYB
User avatar
Jakub Male
Moderátor
Years of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membershipYears of membership
 
Posts: 1600  Topics: 35
Joined: 13.11.2007
Location: Českolipsko  Czech Republic (cz)
2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 20. sraz Kia-Club.org (1)
Osobnost klubu (1) Organizátor srazu (5)

Kia Sportage IV (2017)
15404 km @ 7.1 l/100km

Postby Guest » 05.12.2008 22:02

Tento problém bych přisuzoval asi kabeláži. Podívej se na kabely kolem škrtící klapky a váhy vzduchu. U tátovy Séphie byl v konektoru u váhy vzduchu skoro utržený kabel a dělalo to taky pěkný blbosti.
Jestli to zaznamená diagnostika poznáš jednoduše. Pokud se kontrolka při projevení závady nerozsvítí, tak si to bohužel na nic nebude stěžovat. Ale POZOR, kontrolka MIL není standardně v přístrojové desce namontována. Její funkčnost se testuje před nastartováním. Po rozsvícení kontrolek se musí také rozsvítit (kontrolka s nápisem CHECK ENGINE) a pokud v systému není žádná závada, krátce po nastartování zhasne.

U mé Séphie se mi už párkrát stalo, že něco v motoru na chvilinku vynechalo (auto škublo) a ihned se kontrolka MIL rozsvítila. Bohužel po dalším nastartování se už chyba nevyskytovala a tak kontrolka MIL nic nehlásila - asi jen náhodný výpadek, nicméně nedovedu zjistit čeho. Naštěstí se závada už dlouho neobjevila.

Kdybys potřeboval s diagnostikou pomoci, tak rád pomohu, nějaké zkušenosti už s tím mám.
Guest
 


km @ l/100km

Postby Guest » 03.04.2009 22:31

Je zajímavé že to děla jen v zatáčkach. Možná je chyba jen v nádrži. Pokud si čerpadlo přisaje vzduch tak motor vynecha jako by jsi šlápnul na brzdu.. Ja jsem takovej problém ještě neměl. Pokud palivovej filt bude ok, tak je problém v elektrice.
Guest
 


km @ l/100km

Postby Guest » 16.04.2009 22:55

tuto závadu dělá imobilizér něco v něm může být uvolněno a při náklonu auta k jedné straně vypíná
Guest
 


km @ l/100km

Postby Guest » 16.04.2009 23:01

Jednou jsem se setkal s podobnou závadou u jiného auta. Upadly mě klíčky a rospadly se a vypadl mě znich čip na imobilizér. Tak jsem ho sebral a položil k budíkům na přístrojovku a když jsem jel do zatáčky čip popojel a zřejmě se oddálil od snímače a imobilizár vypnul a motor nešel a dělalo to jen při vězdu do pravé zatáčky.
Guest
 


km @ l/100km


Return to Závady

Who is online

Users browsing this forum: No registered users