winco píše:ja len tak sa vyjadrím že elektrolýza vody na rozklad vodik a kyslík ma učinnosť cca 40-60% plus ešte palivove članky premieňaju vodík na elektricku enenrgiu s ešte menšiou účinnosťou plus uččnosť samotneho pohonu je min 90% takže celkova učinnosť motora je uplne prt (cca 30%)
Naopak nabíjanie baterii ma učinnosť 70-98% a z nich sa priamo energia berie na pohon s učinnosťou min 90%. A teraz chcem vidieť niekoho kto bude stale vodikove auta obhajovať
Ono nie je to zlý napad ale je to technologia, ktora je ešte v plienkach a baterky su proti tomu daleko popredu.
mv12 píše:Nechci se moc zapojovat do této debaty, protože bych musel vyvracet jeden mýtus, omyl či nepřesnost za druhou, ale tohle nemůžu přejít... Nějak jsi "zapomněl" na účinnost výroby té elektřiny pro baterie, která je taky dost malá. K tomu nezanedbatelné ztráty v přenosové soustavě (než to dostaneš do zásuvky, kde tu baterii s tou "vysokou“ účinností budeš nabíjet) a to nemluvím o kapacitě přenosové sítě a zdrojů elektřiny.
winco píše:ja len tak sa vyjadrím že elektrolýza vody na rozklad vodik a kyslík ma učinnosť cca 40-60% plus ešte palivove članky premieňaju vodík na elektricku enenrgiu s ešte menšiou účinnosťou plus uččnosť samotneho pohonu je min 90% takže celkova učinnosť motora je uplne prt (cca 30%)
Naopak nabíjanie baterii ma učinnosť 70-98% a z nich sa priamo energia berie na pohon s učinnosťou min 90%. A teraz chcem vidieť niekoho kto bude stale vodikove auta obhajovať
Ono nie je to zlý napad ale je to technologia, ktora je ešte v plienkach a baterky su proti tomu daleko popredu.
Zpět na Motory / Pohonné ústrojí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé