pacesol píše:Co má společného tlumič a pružina s nízko posazeným zadkem? Úplně všechno...
Já osobně bych bral KYB. Předek bude spíše podobný originálu.vorryy píše:Takže na kombi a normální ježdění by jsi tedy vzal třeba od Sachs i když přesné číslování OEN nesouhlasí, přesto jsou uvedeny u mého vozu jako použitelné? U mě se jedná o předek.
tak po soukromé konverzaci se Stingrem znalostí opravdu nic. On vlastně to rally jak tady píše ani niky nejezdil. On možná někoho akorát zná. Takže dostal své dlouhodobé pověsti.Stinger píše:pacesol píše:Co má společného tlumič a pružina s nízko posazeným zadkem? Úplně všechno...
Vůbec nic. Mnoho slov, ale žádné o tom, co má společného tlumič s nízko posazeným zadkem.
To všechno, o čem píšeš, je samozřejmé, nikdo tady nepochybuje, že v závislosti na hmotnosti auta, geometrii a požadovaných vlastnostech je třeba použít správné tlumiče.
Na druhé straně, již po pár tisících kilometrů se mění vlastnosti tlumiče natolik, že bavit se o pár procentech sem nebo tam nemá cenu. Ostatně, to jistě jako závodník víš, píšeš sám, jak často se to dělá. Ano, jistě, výrobce použije jiné tlumiče, resp. jiné číslo. Ovšem co se pod ním opravdu skrývá, netušíš.
Na to, jak je vysoko zadek auta, nemá charakteristika tlumiče žádný vliv. Je to věc hmotnosti, pružin a rozměrových parametrů.
Mimochodem, rallye jsem se věnoval od roku 1983...
Zpět na Podvozek / Řízení / Brzdy
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé