pm88 píše:Zdravíčko, rovněž se přidávám do klubu "Svítící kontrolka ESC". Porucha se neděje pravidelně, ale téměř každý den (startuji cca 6x denně). Při startování motor dlouho točí, pak naskočí a zůstane svítit konrtolka ESC (ESC OFF zhasne). Během této poruchy nefunguje otáčkoměr a vůz při jízdě dost cuká (jakoby jel v nouzovém režimu). Jakmile motor vypnu a opětovně nastartuji, vůz se chová absolutně bez problému. Už jsem to měl ve dvou autorizákách - výměna startéru, nahrátí aktualizací do řídící jednotky, ale problém stále přetrvává. Údajně se jim na diagnostice zobrazila pouze chyba v komunikaci (příčina neznámá).
Neměl jste někdo podobný průběh problému? Případně v jakém servisu Vám problém odstranili?
Díky.
KIA CEED II SW 2013, 1.4 CVVT
pm88 píše:Zdravíčko, rovněž se přidávám do klubu "Svítící kontrolka ESC". Porucha se neděje pravidelně, ale téměř každý den (startuji cca 6x denně). Při startování motor dlouho točí, pak naskočí a zůstane svítit konrtolka ESC (ESC OFF zhasne). Během této poruchy nefunguje otáčkoměr a vůz při jízdě dost cuká (jakoby jel v nouzovém režimu). Jakmile motor vypnu a opětovně nastartuji, vůz se chová absolutně bez problému. Už jsem to měl ve dvou autorizákách - výměna startéru, nahrátí aktualizací do řídící jednotky, ale problém stále přetrvává. Údajně se jim na diagnostice zobrazila pouze chyba v komunikaci (příčina neznámá).
Neměl jste někdo podobný průběh problému? Případně v jakém servisu Vám problém odstranili?
Díky.
KIA CEED II SW 2013, 1.4 CVVT
HarvyM píše:
Přesně tohle jsem řešil před 2 měsíci. Svítila kontrolka ESC, nešel otáčkoměr a neukazovala spotřeba. Auto dlouze startovalo. V servise si nevěděli rady, že se nesetkali s tím, aby nešli obě věci najedou. Nakonec mi poradil švagr co dělá Škodovky. Vyměnili jsme Snímač otáček klikové hřídele za cca. 1.200 Kč a od té doby klid. Práce je to na 15 minut na youtube jsou videa (např. https://www.youtube.com/watch?v=XSTarthm9XA).
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé