Já bych to pochopil, jakýkoliv kombinace, omezení, varianty modifikace, když by na konci ceníku bylo možné si tam všechno za adekvátní poplatek natlačit, když to probůh ta automobilka vyrábí a v regálech to na slovensku všechno mají
..... A omezení u v podstatě bezpečnostních systémů už je uplně na hlavu padlé.
Mám zrovna dilema, auto bych co nejdřív potřeboval. Měl sem možnost se svézt v D s Ceedem s příplatkovou hudbou, DCT a adaptivním tempomatem. Super to chci. Dojdu v říjnu do CZ a tam nebylo JBL a panorama. Což mě ale docela mrzelo, protože to JBL hraje super a střešní okno mám rád a auto s panelem i daleko lepe vypadá.
Tak si počkám na GT, tam bude všechno i nějaký výkon navíc. To by šlo. A ouha, zase omezení v TOP výrobku automobilky v této třídě..
Teď mám zase prachy a zase smůlu protože tam není co bych chtěl. Takže bych si měl koupit ty auta dvě nebo tři a doskládat doma?? Protože to je asi nějaké zakleté a nesmí se k lidem co chtějí prachy utratit v CZ ty auta dostat.
NEchápu - nerozumím. Ale takhle by se ty už relativně dražší auta v kompaktní třídě tedy prodávat neměla a na tom by Kia měla hodně zapracovat, protože já si prostě nekoupím auto za 750tisíc, když bych tam něco chtěl co se tam vyrobit dá, ale mezi Aší a Ostravou to nejde vyložit z náklaďáku. Naopak by se ta automobilka měla sakra snažit těm lidem vyjít vstříc, totiž tak to dělají všude okolo a snaží se z nich vytahat co nejvíc peněz za výbavu a o to přeci jde