Opet jsem se stoural ve voze a to taky kvuli tomu, ze predchozi majitelka tukla zadek a ponicila jak dvere, ktere rezly na dvou mistech, tak chromovanou listu a taky logo.
Nova orig. zadni lista vyjde na 27$ bez dopravy a nove logo na 20$ taktez bez dopravy, kterou odhaduji na 10$ za polozku
Rozhodl jsem se tedy pro alternativy:
- oprava listy zakytovanim a prelepenim chromovou folii, koupena folie 108x49cm za ~270Kc i s dopravou, jak jsem zjistil role mi vystaci na 3 polepy
- nahrada loga neoriginalnim sviticim z Ebay, cena 18$ i s dopravou
Pri rozebirani dveri jsem samozrejme zacal od nejvetsiho cerneho plastu, coz bylo spatne , protoze on je prychycen srouby pod sedymi postranimi plasty a ty jsou zase prichyceny opet srouby pod stredovym sedym plastem.
Takze prvne je treba utrhnout stredovy sedy plast, ktery drzi jen na nacvakach, konkretne 5.
Pak je treba vysroubovat sroub v bocnich plastech a taky je vytrhnout.
Bohuzel pri tom vsem moznem paceni se to urcite neobejde bez nejakych pretrzenych ci vylomenych zamecku ale i tak je tam dost pripevnovacich bodu, ze to bude i nadale drzet a nebude to rezonovat
No a na zaver je treba odsroubovat madlo a vysroubovat celkem 5 sroubu z cerneho plastu.
Pak uz to chce enormni silu a nejake ploche drevene pacidlo, abyste plast vytrhali z plastovych uchytu, kterych je 9. Pozor si hlavne dejte u zamku dveri, at tam plast nelamete, je tam zeslabeny o diru pro zamek a mohl by vam prasknout jak mne Co jsem znicil jsem taky opravil, prasklou cast jsem pritlacil k sobe a ze zadni strany, kde to nebude videt jsem pajkou rozehral plast, tak ze se praskle pulky spojili opet k sobe a z predni strany je videt jen ciste vlasecnicova stopa spoje
Pro rozebirani vam urcite zustanou nektere plastove uchyty na dverich a pri opetovnem nasazovani plastu zpet budou vadit, proto je je treba vyndat. Pro jejich vyndani se da pouzit treba zahradni vazaci drat, drat omotejte 2x dokola pod nejnizsi cast mezi onen uchyt a dvere, pak ho zkrutte k sobe a muzete tahat.
Zadni chromova lista drzela myslim na 3 sroubech a dvou uchytech. Logo je jen prilepene, ale zato poradne bytelne , musel jsem pres ono zkorodovane misto dostat pod nej sroubovak, abych ho alespon trosku nadzvedl a pak mohl nozem odrezavat oboustrannou pasku, kterou je prilepene Po sundani loga budete potrebovat nejlepe plastovou skarbku a benzin na sundani zbytku lepici pasky.
Svitici logo ma vyvod na spodni strane a to velmi jemnymi draty, ktere jsou nesikovne zalite lepidlem smerem ke hrane loga, takze je treba udelat do dveri jednu diru navic (dve uz tam jsou od puvodniho loga). Draty jsem trosku vytrhl a zalepil je vyse, abych nemel diru hned u kraje loga a teklo mi pak do dveri
Diru do dveri je treba udelat docela velkou, protoze je treba protahnout i zaletovane soucastky v napajecim kabelu. Logo pak muzete pripojit ke kabelazi od osvetleni SPZ, je tam konektor na dverich a myslim, ze to byly dva krajni piny asi zeleny a cerny drat
Prichyceni loga ke dverim je opet pomoci oboustranne pasky, ktera je uz primo na logu.
Vysledek je zde, jsou-li svetla vypnuta logo je vzhledove podobne tomu puvodnimu => ma chromovy vzhled
Da se koupit nekolik variant podsviceni, nemusi to byt jen cervena, logo je mensi nez to puvodni, tak tam vznikne asi 5mm mezera na kazde strane logo je hadam made in China takze moje ma treba vzhledovy defekt na spodni strane, kam jim zateklo lepidlo do svitici casti
No a co se tyka poskozenych dveri, tak ty jsem vybrousil na plech, zakytoval tmelem s hlinikovymi casteckami a vybrousil, pak jsem zkousel lokalni rozstrik sprejem, protoze se mi nechtelo nechat strikat cele dvere u lakyrnika ale moc dobre to nevypdalo, tak jsem opet novou barvu zbrousil a zamatlal to steteckem jen cernym lesklym Alkytonem. Coz by neprenesl pres srdce kde jaky lakyrnik, ale jako docasne reseni je to dobre ... hlavne, ze neni videt ta rez