Zdravím...
Dlouho jsem přemýšlel zda sem tento příspěvek dát či nedát, ale nemohu si pomoci je to jen o nás a našich penězích...
Absolvoval jsem 4 garančku na konci května ve svém oblíbeném servisu v Mukařově...podotýkám že první 3 garanční prohlídky i následné záruční i mimozáruční opravy a práce byly provedeny k mé 100% spokojenosti.
Nevím zda po výměně personálu došlo i k znehodnocení práce v tomto servisu...
Zrovna včera jsem porovnával úkony provedené na vozidle v rámci 4 prohlídky. Zarazila mě skutečnost že je kontrolována a je zašktrnuta že byla kontrlovávána takzvaná žívotnost lékarničky...asi to má kia v podmínkách
což je v pořádku, ale po měsíci přijdu na to že mám lákárničku 9 měsíců propadlou...pokud je mezek majitel auta ( vím že i moje chyba) proč mě na to neupozornil servis ???
Ošetření brzd což bylo při 3 garančce jako bonus a bylo poctivě provedeno, bylo letos řešeno stříknutím jen z venku a kola nebyla vůbec dole ,tak co vnitřní strana
ani se někdo nepřičinil aby utřel kola od spreje...
Jinak auto čisté jak zevnitř tak z venku jako vždy...
Ztratil jsem k tomuto servisu důvěru a příště jedu jinam...možná si nepomohu ale tak to prostě je...3 Gp trvala 2,45 minut, 4 Gp 3,5 hodiny... ??????????
při 3 Gp mám záznam o poškození laku, při 4 Gp je vše OK...hlava nebere