Stránka 1 z 1

Problém s motorem

PříspěvekNapsal: 23.11.2008 20:08
od Návštěvník
Zdravim všechny,mám takovej zajímavej problém.Mám Sephii 1,6 GTX MULTI EFI a když jedo do levotočivý zatáčky,tak to najedou přestane jet,jako bych vypnul zapalování a jak jedu zas rovně,tak se chytne.Zkoušel jsem kontrolovat kabely kolem spínačky,ale ty jsou O.K. a na místě to neudělá,jet při jízdě,nevíte někdo co by to mohlo bejt?Nebo neví někdo jestli se tenhle motor nedá diagnostikovat vyblikáváním závady?Napadlo mě totiž,že když by ten problém byl někde na snímači,tak by tam měla bejt uložená závada.

PříspěvekNapsal: 24.11.2008 08:36
od Jakub
To se obávám, že tahle závada v paměti nebude, to by svítila kontrolka. Spíš to bude nutné hledat. Tyhle nelogické závady většinou mají jednoduchou příčinu, jen ji najít. Ale takhle na dálku asi poradit nepůjde.

PříspěvekNapsal: 29.11.2008 10:03
od Návštěvník
No to právě nevim,mám ještě broučka a když sem to napíchnul na diagnostiku tak sem tam mel mrtě chyb a kontrolka nesvítila,ale tohle je jiný auto který ještě nemám zmáklý,asi budu mudet hledat>asi do toho někoho posadit aby pořád jezdil do leva a lízt při tom po motoru a zkoušet :-D

PříspěvekNapsal: 29.11.2008 22:35
od Jakub
Třeba tím auto dává najevo svoji politickou orientaci, když doleva ne-e :lol:

PříspěvekNapsal: 05.12.2008 22:02
od Návštěvník
Tento problém bych přisuzoval asi kabeláži. Podívej se na kabely kolem škrtící klapky a váhy vzduchu. U tátovy Séphie byl v konektoru u váhy vzduchu skoro utržený kabel a dělalo to taky pěkný blbosti.
Jestli to zaznamená diagnostika poznáš jednoduše. Pokud se kontrolka při projevení závady nerozsvítí, tak si to bohužel na nic nebude stěžovat. Ale POZOR, kontrolka MIL není standardně v přístrojové desce namontována. Její funkčnost se testuje před nastartováním. Po rozsvícení kontrolek se musí také rozsvítit (kontrolka s nápisem CHECK ENGINE) a pokud v systému není žádná závada, krátce po nastartování zhasne.

U mé Séphie se mi už párkrát stalo, že něco v motoru na chvilinku vynechalo (auto škublo) a ihned se kontrolka MIL rozsvítila. Bohužel po dalším nastartování se už chyba nevyskytovala a tak kontrolka MIL nic nehlásila - asi jen náhodný výpadek, nicméně nedovedu zjistit čeho. Naštěstí se závada už dlouho neobjevila.

Kdybys potřeboval s diagnostikou pomoci, tak rád pomohu, nějaké zkušenosti už s tím mám.

PříspěvekNapsal: 03.04.2009 22:31
od Návštěvník
Je zajímavé že to děla jen v zatáčkach. Možná je chyba jen v nádrži. Pokud si čerpadlo přisaje vzduch tak motor vynecha jako by jsi šlápnul na brzdu.. Ja jsem takovej problém ještě neměl. Pokud palivovej filt bude ok, tak je problém v elektrice.

PříspěvekNapsal: 16.04.2009 22:55
od Návštěvník
tuto závadu dělá imobilizér něco v něm může být uvolněno a při náklonu auta k jedné straně vypíná

PříspěvekNapsal: 16.04.2009 23:01
od Návštěvník
Jednou jsem se setkal s podobnou závadou u jiného auta. Upadly mě klíčky a rospadly se a vypadl mě znich čip na imobilizér. Tak jsem ho sebral a položil k budíkům na přístrojovku a když jsem jel do zatáčky čip popojel a zřejmě se oddálil od snímače a imobilizár vypnul a motor nešel a dělalo to jen při vězdu do pravé zatáčky.