od Čambrla » 12.02.2011 20:45
Přesně, jak píše Tesik. Mě škrábly lak, když bylo auto staré rok a půl. Dal jsem to do lakovny. Oprava vůbec nebyla poznat. Nechal jsem si nyní lakovat malý díl, namícháno podle VIN ve stejné lakovně, auto je staré 3 roky a nový nátěr je nepatrně tmavší. Bavil jsem se s mistrem, co s tím, jestli leštit starý lak či něco jiného. Doporučil mi to neřešit, barva vybledne. Sice to už nikdy nebude ono, ale ten rozdíl se hodně setře. Nový nátěr je vždy tmavší. U opravy lakovou tužkou, jak psal výše Blackdeath, to nikdy nebude ono, vždy to bude vidět. A čím víc jsem si s opravou ťukance hrál, tím to bylo horší. Opravný lak, zvláště metla, je tmavý, zesvětlá po nátěru lakem, který i krásně vykreslí metalízu. Dnes bych si tu tužku ale už asi nekoupil. Kapotu mám potlučenou od kamínků. Ty ťukance bych korekční tužkou jen zvýraznil. Až toho bude moc, tak to nechám přestříknout nebo dám fólii. Byl jsem vzteky bez sebe, když jsem na novém autě našel první ťukanec. Dnes si už toho ani nevšímám. A mám pocit, že takových nás je víc.
cambrla@centrum.cz