Stránka 4 z 4

Re: Zkušební jízda s novým KIA RIO

PříspěvekNapsal: 18.12.2018 23:46
od lubos550
Tiez si spominam, ze som sa toho "asistenta" pokusil drzat, ked mi poradil asi pri 2000 otackach do kopca preradit z trojky na stvorku. Hovoril som si, ze asi vie, co robi a ten motor zo seba vydoluje doposial neodhaleny vykon. Nevydoloval. Motor samozrejme zhasol, lebo to bol dost strmy kopec. To je moj asi 10 sekundovy pribeh s asistentom radenia. Vhodnejsi nazov by bol asi "Urychlovac karbonu", "Drtic spojky", alebo nieco podobne,

Re: Zkušební jízda s novým KIA RIO

PříspěvekNapsal: 19.12.2018 08:10
od Mirse
V Ceedu je to stejné, já ho beru jen jako estetický přínos pro přístrojovku, když vezu v autě někoho cizího tak to vypadá velice pěkně a budí to dojem strašně "chytrého" auta :lol: :lol: :lol:
Řadit podle něj bych se ale nikdy neodvážil :no: :thd:

Re: Zkušební jízda s novým KIA RIO

PříspěvekNapsal: 31.12.2018 11:40
od g.man
Ten rádce řazení je vhodný jen pro blondýny, a to ještě pouze tehdy, když jede po rovině :) .
Jsem znovu vyzkoušel Stonica 1,4 proti Riu 1,0 T-GDI a je pravda, že když se ta 1,4 více točí, tak už to jede líp, než předtím. Takže moje chyba. Ale ten zátah stále není takový jak u toho turba a jasně, že nikdy nebude. Co se ale týče podvozku a brzd, tak vychází jednoznačně lépe Stonic. A to říkám přesto, že jsem původně vycházel z názoru, že je to jen nafouknuté Rio. Není. Pocit z jízdy je rozhodně odlišný - v dobrém slova smyslu :thu: .
1,4 je ale opravdu klidnější a tišší. Především u studeného motoru je to markantní rozdíl. No a pak už to jen chce jezdit jiným stylem.

Re: Zkušební jízda s novým KIA RIO

PříspěvekNapsal: 31.12.2018 18:25
od melonsvk
Hlavne sa nebat prekrocit 3000 otacok :thu: Motoru to prospeje ked scasu nacas dostane pekne poza usi. Moderny motor, ktory sa takmer nikdy nedostane za polovicu spektra otacok by som fakt nechcel.

Aspon pri obiehani to chce poriadne potahat k obmedzovacu a je uplne jedno, ci ma turbo alebo nie a ci je to benzin ci diesel. :thu:

Re: Zkušební jízda s novým KIA RIO

PříspěvekNapsal: 31.12.2018 19:59
od lubos550
Ako to je dost dlho diskutovana otazka, ake su tie spravne otacky motora, pri akych sa snazit jazdit. Manual uvadza pre motor 1,25 CVVT 2000-4000 otacok. Predpokladam, ze rovnake to bude aj pre motor 1,4 CVVT. Myslim, ze na to by vedel dat spravnu odpoved jedine niekto priamo z KIE a zavisi to od toho, pri akych otackach/zatazi sa robia testy na zivotnost motora.

Tiez by ma zaujimalo ako sa lisi tato hodnota pre motor 1,0 T-GDi. Ako osobne by som mal vacsie obavy vytocit 3 valec, ako stvorvalec, kvoli vyvazeniu motora (to je vlastne to, co sposobi, ze sa motor, ak je dlhsie v cervenych cislach rozleti).