Stránka 1 z 4

Zkušební jízda s novým KIA RIO

PříspěvekNapsal: 23.06.2017 12:28
od Stefi
:kia: RIO s motorem 1,0 T GDI, pocity jsou dobré, je to živé autičko a relativně prostorné a na jízdy v penzi to nevidím jak špatnou volbu :twisted:

Re: Zkušební jízda s novým KIA RIO

PříspěvekNapsal: 23.06.2017 23:24
od Fester
Až na to turbo....

Re: Zkušební jízda s novým KIA RIO

PříspěvekNapsal: 24.06.2017 09:27
od melonsvk
Az na tie tri hrnky :lol:

Re: Zkušební jízda s novým KIA RIO

PříspěvekNapsal: 24.06.2017 19:40
od Stefi
melonsvk píše:Az na tie tri hrnky :lol:

Nevím proč většina útočí na tříválce , už jejich použití u koncernu s označením HTP, mnohé mají najeto i přes 200 tisíc km, litrový motor od Toyoty, a jeho dynamické vlastnosti, 1,2 od PSA jiných vyrobců , vykazují lepší parametry než atmosférické 1,4 až 1,6 je to věc názoru, já jsem taky zastánce teorie objem nenahradíš,
u :kia: bych do toho šel, nakolik je krytý dlouhou zárukou tak všechno půjde 7 let za :kia: motor :CZ: , než naflákám 150 000 km, jinak teď na 5 let zvedlo záruku víc automobilek, tak problémy půjdou na jejich vrub. (jen tak do historie jak v F1 nakládal ostatním Renault s 1,4 turbomotůrkem a to bude snad 20 a víc let dozadu :tongue: )

Re: Zkušební jízda s novým KIA RIO

PříspěvekNapsal: 24.06.2017 20:24
od Fester
Ano ve F1 , ale díky podvodu a nebyli jediní.
3 válce je prostě proti srsti úplně stejně jako 5 , je to nepřirozeně liché číslo. A když zabrousíme do historie , tak tím se pohřbila třeba Fabia .
Jinak řečeno , snižování obsahu s nasledným přidáním turba , ubírání pistů , elektricky ovládané ventily , absurdní filtr pevných částic na benzínové motory ...atd. Je to cesta špatným směrem a jen se odklání pozornost od hlavních problémů. Je to jen díky tomu že největší ekologický problém způsobuje Indie , Čína a Usa a že největším problémem není Co2 ale metan který nejvíce produkuje Indie a Čína pěstováním rýže a nejvíce narušuje ozónovou vrstvu pak je až Co2 kterého je nadbytečné množství díky ubývajícímu porostu , no a pak zbytek jedů co jdou z výfuku to doráží různými vývojovými vadami.
Dá se pokračovat do nekonečna .. Ekologie 8-)

Pak si jdeš koupit auto kde otevřeš haubnu , a vidíš něco jako motor ze sekačky , který díky uměle navýšenému výkonu zdechne v 80 000 km. :thu:

Re: Zkušební jízda s novým KIA RIO

PříspěvekNapsal: 26.12.2017 19:45
od lubos550
Zo samotneho motoru by som strach nemal. Automobilka ho ma odskusany uz dlhsiu dobu vo vozidlach Hyu... Kia ho zaradila az teraz, co by som povazoval skor za vyhodu. Co mi skor vadi na trojvalcoch, ale aj diesseloch je, ze tieto motory neustale poskakuju, cim trpia vsetky mozne diely naokolo-spoje hadic, kablov, mechanicke spoje, tesnenia, elektronika, atd... Clovek tiez nevie, ci motor skace a klepe, lebo mu nieco je, alebo to tak ma byt :kia:

Re: Zkušební jízda s novým KIA RIO

PříspěvekNapsal: 04.01.2018 16:25
od Optimmuss
Ja mám toto Rio v Platinke už viac ako mesiac a zatiaľ brutálna spokojnosť.

Čo máte proti 3 valcom nechápem. Do týchto malých aut je to ideál. a pri 7 ročnej záruke u kii alebo 5 ročných u iných je to snaď jedno nie ? :)

Po skúsenostiach ktoré momentálne mám by som sa toho nebál ani pri 1.0 TSI Octavii alebo 1.0 EcoBoost Mondeo. Ten motor to proste utiahne.

Ale hold väčšinou na to nadávajú ľudia ktorí to max vyskúšali u predajcu.... To auto treba mať doma na každodennú jazdu aby ste ho mohli objektívne hodnotiť.

Re: Zkušební jízda s novým KIA RIO

PříspěvekNapsal: 05.01.2018 08:01
od Mirse
Já myslím, že ti, kteří tříválec nemusí, se ho bojí (včetně mě) spíše kvůli jeho životnosti a to právě pro tu velkou výkonost, jak říká klasik - objem ničím nenahradíš :yes:
Ale jestli jsi spokojený tak je to dobře, užívej si autíčko a nás, co mají výhrady vůbec neposlouchej :no: :drink:

Re: Zkušební jízda s novým KIA RIO

PříspěvekNapsal: 05.01.2018 08:52
od Optimmuss
Pri 7 ročnej záruke sa ho nebojím teda absolútne vôbec.. ročne najazdím max 18 - 20 tis KM . Proste ideál :)

Re: Zkušební jízda s novým KIA RIO

PříspěvekNapsal: 05.01.2018 09:31
od Nole
objektívne prehlasujem, že ten motor stojí za prd...
s Pure tech, alebo Eco Boost sa to nedá ani porovnať
ešte bohužiaľ nie
ten motor treba vidieť single na stojane a nie schovaný v aute
pre mňa je to stavebnica Merkúr
ja len dúfam, že motory s trojvalcom majú svoje najlepšie roky za sebou
sú to nenormálne preplatené braky, čo samozrejme najviac vyhovuje výrobcom

Re: Zkušební jízda s novým KIA RIO

PříspěvekNapsal: 05.01.2018 09:42
od olin
Měl jsem možnost otestovat toto autíčko s tímto motorem u prodejce a byl jsem velmi
příjemně překvapen :thu: . Jediné, z čeho bych měl obavu, je spotřeba. Pokud se při
běžném ježdění mimo dálnice vejde mezi 5 až 5,5 l/100 km, tak by to bylo OK. Až bude
mít někdo najeto víc než 15 tis., tak dejte vědět. Jezdí se s tím opravdu pěkně a při té
záruce a nájezdu do 15000 km/rok bych se toho nebál.

Re: Zkušební jízda s novým KIA RIO

PříspěvekNapsal: 05.01.2018 10:44
od Optimmuss
Na zimných gumách , 25km každý deň do práce v kombinácii mimo mesto / mesto + 3km dialničný obchvat točím priemer 6,4L/100km pričom moja jazda je taká kde mi auto káže preradiť 6tku ja mám ešte 4ku :twisted:

dlhšiu trasu napr Humenné > Prešov som spravil za 4,9L.

Ono je to dosť citlivé na plyn. Dá sa ísť úsporne no pri normálnej jazde to v lete vidím na 5,5L.

> Čo sa týka pána pred tým na stavebnicu Merkúr je to jeden z názorov ktorý nebudem haniť....no práve motor T-GDi je podľa všetkého konečne konkurenciou pre EcoBoost ktorý je naozaj vydarený.

Re: Zkušební jízda s novým KIA RIO

PříspěvekNapsal: 05.01.2018 10:54
od Berka
Jsem proti tříválcům. To že je část zákazníků bere na milost a někteří je dokonce obhajují, je jen dokonalý praktický příklad otupění lidí. Prostě pokud žijete ve společnosti a době kde je nabídka tříválců plošně běžná věc, nakonec se podrobíte a nevědomky rezignujete na standard který byl běžný.
Jestliže o nějakém autě řeknete, že je s tříválcům dobré, tak si představte jak dobré by muselo být kdyby mělo o válec víc.

Re: Zkušební jízda s novým KIA RIO

PříspěvekNapsal: 05.01.2018 11:59
od zulyk
Nole píše:objektívne prehlasujem, že ten motor stojí za prd...
s Pure tech, alebo Eco Boost sa to nedá ani porovnať
ešte bohužiaľ nie
ten motor treba vidieť single na stojane a nie schovaný v aute
pre mňa je to stavebnica Merkúr
ja len dúfam, že motory s trojvalcom majú svoje najlepšie roky za sebou
sú to nenormálne preplatené braky, čo samozrejme najviac vyhovuje výrobcom

celkom by ma aj zaujimalo, keby si nieco viac objektivne prezradil aj z techniky, v com je horsi, pripadne lepsi atd., nie len taketo konstatovania ;) ....je to rodina Kappa, cize najnovsi rad v H/K koncerne...to iste potom plati aj pre 1,4 T-GDI? tiez stoji na *** oproti konkurencii? tiez je to Kappa

Re: Zkušební jízda s novým KIA RIO

PříspěvekNapsal: 05.01.2018 19:16
od mv12
No, mě jen docela překvapilo, že zrovna Nole ten motor až tak silně pohaněl... (byť z předchozích příspěvků vím, že ho nepovažuje za dobrý). Když člověk který tu jako správný nadšený Kiák hájí :kia: skoro ve všem :yes: a navíc se v oblasti motorů nedá považovat za laika tohle prohlásí, to už asi opravdu musí být něco hodně špatně :shock:

Offtopic :
(A nebo ho v práci naštvali :lol: :lol: :lol: :drink: )