Porovnavam v zmysle toho,s cim prave jazdim, lebo clovek z toho automaticky vychadza,na co je zvyknuty,nie ako konkurenciu. Vyborne vidieť, kam sa kia v niektorych veciach posunula,napr. ten volant by som bral hned...lubos550 píše:Nie som si isty, ci sa neporovnava trochu nezrovnatelne. Jednak nepreplneny benzin s preplnovanou naftou (ta ma dost torku v nizkych otackach aj u slabsich motorov). Co sa nerovnosti tyka, tak to by asi chcelo vymyslet nejake inteligentne hustenie gum). Na hladkej ceste na maximum a na flakovanej, alebo. panelovej zas trochu podhustit. Prehustenie gum na hrbolatych cestach je zaruceny sposob, ako kazdu cast auta rychlo odpisat. Na Riu davam tak 2,1 atm a nerovnosti takmer necitit ak to porovnam s firemnym frodom, tak pocitovo na rovnakej urovni, mozno lepsie) Na dialnicu zas takb 2,3-2,4 na dlhsie cesty.
Odoslané z VTR-L09 pomocou Tapatalku