Stránka 1 z 1

Převodový stupeň zpátečka

PříspěvekNapsal: 21.12.2009 21:29
od Vašek
Ahoj, chtěl bych se zeptat kdo má zkušenost s :kia: pikantem výroby 2008.
Když dám zpátečku a plný plyn tak se zpátečka neudrží vždy vyletí na neutrál v polovině plynu drží v pohodě. :? :?:
V servisu při garančce mi řekli že je to normální tak by mě zajímalo jestli máte někdo také takovou zkušenost.
Dík Vašek.

Re: Převodový stupeň zpátečka

PříspěvekNapsal: 27.12.2009 19:14
od geocomp
v jaké situaci dáváš při zpátečce plný plyn??? :? jen tak pro zajímavost.

Re: Převodový stupeň zpátečka

PříspěvekNapsal: 27.12.2009 19:30
od Vašek
geocomp píše:v jaké situaci dáváš při zpátečce plný plyn??? :? jen tak pro zajímavost.


Plný plyn dávám bych řekl plynule chvíli pomalu a pak postupně pomalu přidávám až je pedál skoro na zemi no a to auto nezvládá. Přetím jsem měl Matyze a ten toto zvládal v pohodě :?
Tak nevím jestli je to tak zkonstruovaný nebo na mém autě je nějaká poruchy i když mi jí :kia: servis vyvrací že je to v pořádku a vdruhém servisu mi řekli že to dělat nemá. Tudíž nevím komu věřit.

Re: Převodový stupeň zpátečka

PříspěvekNapsal: 27.12.2009 19:40
od titanus
si tym robis zadny nahon a potom driftujes? :lol: otazka ale ostava nezmena: pri akej situacii davas na spiatocke plyn az na podlahu??to mas daky brutalny kopec? ono treba si uvedomit ze spiatocka je stavana len na nizke rychlosti co je dost jasne pocut uz pri dakych 30km/h ako to huci...ono asi aj jednotka by ti vyskocila pri rychlosti 100km/h (asi aj z celou prevodovkou ;) ) no a sice neviem ako je to konstrukce osetrene ale viem ze vacsina aut ma poistku spiatocky aby si ju pri jazde nechtiac nesupol...ci je to osetrene ryclostou to uz neviem...skus obvolat aj ine servisy s tymto dotazom ak sa bude odpoved zhodovat je vsetko ako ma byt :thu:

Re: Převodový stupeň zpátečka

PříspěvekNapsal: 27.12.2009 21:35
od souk69
:? :shock: Také dost nechápu proč potřebuješ jet pozpátku na plný plyn. Docela by mě zajímal důvod. :hammer: