ProCeed GT Line Plus VS GT

Sekce pro specifické dotazy k vozu PRO_cee'd.

ProCeed GT Line Plus VS GT

Příspěvekod ragu » 07.08.2020 11:06

Zdravím všechny,

možná se to tady už někde probíralo (v tom případě se olmouvám a prosím o nasměrování), nicméně nikde jsem nenašel co jsem hledal.
Aktuálně zvažuju koupi Proceed a mám dilema jestli jít do verze GT Line Plus (1.4 T-GDI GPF 7DCT automat) nebo GT (1.6 T-GDi GPF 7DCT automat).
Rozdílů ve výbavě jsem si vědom, zajímají mě spíš zkušenosti uživatelů, hlavně asi v oblasti motoru. Zatím jsem vypozoroval že:
- 1.6 je logicky živější a o něco víc žere, údajně je hlučnější a prý pro cestující v zadu možná až nepříjemně, četl jsem tady i o nějakých problémech s klesáním výkonu při vyšších otáčkách, řešeno aktualizací SW
- 1.4 bude o něco úspornější, míň hlučná, horší akcelerace

Co se výbavy týče, zvažuju:
- jak moc je pro vás třeba důležitý elektronický nastavení sedadla, rozdělení 40:20:40 na zadních? U Gt line plus to samozřejmě jde řešit paketem případně
- jak moc je třeba užitečný hlídání mrtvýho úhlu
- jak často reálně využiju parkovací asistenty a podobně

Auto budu používat zatím hlavně na město plus mezi městy, delší cesty do zahraničí neplánuju. Jsme dva se ženou, další člen tak do roka, možná dvou.

Díky za všechny postřehy a nasměrování.
ragu Neuvedeno
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 4  Témata: 1
Registrován: 07.08.2020
Bydliště: Praha  Czech Republic (cz)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: ProCeed GT Line Plus VS GT

Příspěvekod Katikakus » 07.08.2020 12:10

Jdi do GT, nebudeš litovat.
Proceed GT 1.6 T-GDI Penta Metal
Sportage III 1.6 GDI Comfort Plus Orange Techno
Cee'd 1.4 Comfort Plus So Red
Uživatelský avatar
Katikakus Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 952  Témata: 2
Registrován: 13.09.2008
Bydliště: Praha  Czech Republic (cz)
2. místo (1)

Kia ProCeed GT (2020)
65000 km @ 7.94 l/100km

Re: ProCeed GT Line Plus VS GT

Příspěvekod Osozu » 07.08.2020 13:30

Mozno by som este pockal na 1.5 Tgdi v gtline možno to bude úspornejšie ako 1.6 tgdi ale vykonovo bližšie ako 1.4 tgdi

Sent from my LM-G710 using Tapatalk
Kia Ceed SW GTLine 2019
Uživatelský avatar
Osozu Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 421  Témata: 1
Registrován: 10.09.2018

Re: ProCeed GT Line Plus VS GT

Příspěvekod ragu » 07.08.2020 13:32

U tý 1.5 se bavíme o mild hybrid ne? Tomu moc nefandím.
ragu Neuvedeno
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 4  Témata: 1
Registrován: 07.08.2020
Bydliště: Praha  Czech Republic (cz)

Re: ProCeed GT Line Plus VS GT

Příspěvekod Osozu » 07.08.2020 13:36

Ano to je ono, este neboli nejake recenzie na i30 s tymto motorom tak neni moc info, mozno skočiť do hyundai ci uz nemaju nejaku i30 fastback a tymto motorom a trocha to prebehnúť

Sent from my LM-G710 using Tapatalk
Kia Ceed SW GTLine 2019
Uživatelský avatar
Osozu Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 421  Témata: 1
Registrován: 10.09.2018

Re: ProCeed GT Line Plus VS GT

Příspěvekod Luke » 07.08.2020 14:53

Ahoj, mel jsem podobnou volbu, akorat jsem se rozhodoval, jestli GTline PLUS s DCT nebo GT manual.

Vybral jsem GTLine plus s DCT, zkousel jsem obe auta a muzu napsat plusy a minusy meho rozhodnuti(predem rikam, ze muj nazor nikomu nepodsunuji, je vysoce subjektivni):

- mensi vykon
- mensi vybava
- horsi vzhled
- horsi zvuk z vyfuku
- bez paketu seat nemas delene zadni sedadla 40:20:40

+ o 100-150km vetsi dojezd na nadrz(nestojis na benzince kazdych 450-500km)
+ na dalnici pri 130kmh na 7° totiz toci 2500( oproti GT manual, ktery toci 3570)
+ mas plnohodnotnou rezervu
+ mas mlhovky
+ nechtel jsem elektricke sedacky kvuli detske sedacce vzadu a vetsimu prostoru, stejne tak mi GTline sedacky prijdou odolnejsi vuci mechanickemu poskozeni
+ usetrenych 80tis, nebo kolik to v aktualnim ceniku dela

Dynamika GTline neni spatna, zalezi co od toho cekas, pokud chces vymetat okresky a uzivat si brzda plyn, ber urcite GT, pokud se chces vozit po dalnici na pohodu, ber GTline, akusticky komfort je uplne na jine urovni v GTline.
Samorzejme GT s DCT nebude o tolik horsi, ta prevodovka je kratsi nez u GTline, ale ne tolik, jako u manualu.
Asistenta na parking jsem v GT vyzkousel jednou a pak uz nikdy.

Jak ti nekdo na FB radil, ze si mas koupit misto GTline Proceeda Ceeda SW, tak to je nazor uplne mimo, Proceed v GTline krome vzhledu, ma mnohem lip naladeny podvozek, subjektivne se mi lepe sedelo za volantem a prisel mi jinak odhlucneny, naopak Ceed SW ma paket tusim tech, ktery pridava veci, ktere nedostanes ani u GT Proceeda.

U mne rozhodla DCT a vyse zminene plusy a financni uspora, pokud u tebe penize nehrajou roli, budes to mit asi tezsi, nebo jednodussi? :-)
Proceed 7DCT GTline PLUS
Luke Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 154  
Registrován: 06.05.2019
Bydliště: Ostrava!!!  Czech Republic (cz)

Kia ProCeed (2019)
0 km @ 0 l/100km

Re: ProCeed GT Line Plus VS GT

Příspěvekod Katikakus » 07.08.2020 17:49

Pokud se rad aspon obcas rad svezes svizne tak GT ti poskytne nesrovnatelne lepsi zazitky. Navic ta vykonova rezerva je k nezaplaceni. Kdyz vezmes v potaz vybavu navic, je cenovy rozdil mezi 1.4T-GDI a 1.6T-GDI nejakych 25 tis. takze ja nemel moc o cem premyslet. A i po 8 mesicich se do auta vzdy tesim a vystupuji s usmevem od ucha k uchu. Mam manual, protoze ridit a radit me bavi.

PS: manual ve 130 točí 3350 rpm
Proceed GT 1.6 T-GDI Penta Metal
Sportage III 1.6 GDI Comfort Plus Orange Techno
Cee'd 1.4 Comfort Plus So Red
Uživatelský avatar
Katikakus Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 952  Témata: 2
Registrován: 13.09.2008
Bydliště: Praha  Czech Republic (cz)
2. místo (1)

Kia ProCeed GT (2020)
65000 km @ 7.94 l/100km

Re: ProCeed GT Line Plus VS GT

Příspěvekod ragu » 07.08.2020 18:15

Díky všem, na 90% to bude GT v automatu :)
ragu Neuvedeno
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 4  Témata: 1
Registrován: 07.08.2020
Bydliště: Praha  Czech Republic (cz)

Re: ProCeed GT Line Plus VS GT

Příspěvekod RomanS » 07.08.2020 19:46

Původně jsem šel do KIA s tím, že se svezu ve Stingeru GT. Byla to fakt raketa. Vizuálně celkem pěkné auto. Pak jsem po předváděčce uviděl ProCeed GT a bylo to jasný. Na první pohled fakt wow auto. Interiér taky hezčí, jako má Stinger. A za cenu jednoho Stingera jeden a půl ProCeeda. Hned se mi to auto líbilo.
Já jsem ani nad tím nepřemýšlel jakou verzi, šel jsem další den do KIA a řekl, že chci plnou v automatu. Stále si na tom trvám, že jsem udělal dobře. Už mám vykvedlanou ruku z toho, jak jsem chvíli jezdil s náklaďákem. S pádlama se řadí skvěle. Jinak neřekl bych, že to auto je nějak extra rychlé. Je svižné. ale rychlé není. Je to takový kompromis. Slabší bych nechtěl.
Kia ProCeed GT 2020 1.6 GDI automat + panorama + tažné
Škoda Octavia III 2013 1.2TSI 66kW Ambition
Opel Astra H OPC 2009 2.0T 177kW Sport
Opel Astra H GTC 2006 1.6 85kW Cosmo
Uživatelský avatar
RomanS Muž
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 109  Témata: 6
Registrován: 29.05.2020
Bydliště: Brno  Czech Republic (cz)

Kia ProCeed GT (2020)
18 km @ 12 l/100km

Re: ProCeed GT Line Plus VS GT

Příspěvekod ragu » 08.08.2020 10:16

Nene, tohle je pro moje potřeby úplně mimo :)) Malej kufr a manuál v žádným případě nechci. Zatím si vystačím s proceedem, časem se uvidí.

EDIT snike: ... předchozí příspěvek se necituje :no: :!:
ragu Neuvedeno
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 4  Témata: 1
Registrován: 07.08.2020
Bydliště: Praha  Czech Republic (cz)

Re: ProCeed GT Line Plus VS GT

Příspěvekod Lubos1 » 10.08.2020 14:38

O i30N som uvazoval aj ja, cena je porovnatelna s Proceedom, zlavy takisto. Hatchback som ale nechcel a do fastback-u nestrcim na vysku detsku sedacku. Dalsia vec je prevodovka, manual uz nemusim, na druhej strane - manual do tohto auta urcite patri, takze to nie je kritika, iba osobna preferencia.
Spotreba - v Proceede medzi 7-8, i30 bude skor 9-10. Korejci v spotrebe zatial na spicke jednoducho nie su.
A posledna vec - materialy v i30 nic moc. Interier podla mna vyzera o triedu horsie ako v Ceede. Staci si pozriet vyplne dveri, opierky ruk. Ale zase - je to subjektivny nazor.

A porovnanie GT a GT-Line - mame jedno aj druhe. Ak neberiem do uvahy vykon, hluk atd... pre mna su dolezite sedacky, ktore su v GT jednoducho lepsie. Uz len z tohto dovodu by som isiel do GT.
Proceed GT 1.6 T-GDI 7DCT 2024 Deluxe White
www.autogratis.sk
Uživatelský avatar
Lubos1 Muž
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 131  
Registrován: 19.11.2019
Bydliště: Bratislava  Slovakia (sk)

Kia ProCeed GT (2020)
17000 km @ 8.5 l/100km

Re: ProCeed GT Line Plus VS GT

Příspěvekod Lubos1 » 10.08.2020 17:23

Ano, myslel som "poslednu" sedacku do 36 kg pre starsie dieta. Do Proceedu ju ako-tak dam, ked ju nastavim do vysky na maximum, dotykam sa stopu. i30 fastback ma tusim o 7 cm nizsi stop.
Inak skusal som to aj prakticky s konkretnou sedackou...
Proceed GT 1.6 T-GDI 7DCT 2024 Deluxe White
www.autogratis.sk
Uživatelský avatar
Lubos1 Muž
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 131  
Registrován: 19.11.2019
Bydliště: Bratislava  Slovakia (sk)

Kia ProCeed GT (2020)
17000 km @ 8.5 l/100km

Re: ProCeed GT Line Plus VS GT

Příspěvekod hoodoo » 21.08.2020 21:52

ragu píše:...zvažuju:
- jak moc je pro vás třeba důležitý elektronický nastavení sedadla, rozdělení 40:20:40 na zadních? U Gt line plus to samozřejmě jde řešit paketem případně
- jak moc je třeba užitečný hlídání mrtvýho úhlu
- jak často reálně využiju parkovací asistenty a podobně

Auto budu používat zatím hlavně na město plus mezi městy, delší cesty do zahraničí neplánuju. Jsme dva se ženou, další člen tak do roka, možná dvou.

Elektronicky nastavitelné sedadlo řidiče je fajn - se ženou máme sedadlo každý úplně jinak nastavené, ale stačí si kliknout na číslo a sedadlo je přesně tam, kde ho chci. Tuhle funkci často využiju, když pustím dítě za volant a sedačka je div že ne na stropě - zase si máčknu jedničku a sedačka je za chvíli na svém správném místě. U spolujezdce je jen elektronicky štělovatelná bederní opěrka.
Rozložení zadních sedaček 40/20/40 jsem využil jen párkrát - položení střední části na lyže a prkno v zimě, sklopení 60/40 když jsem vezl vánoční strom (u toho bylo fajn že neřeším kde je dětská sedačka, prostě sklopím volnou sedačku a pak střed), celkově bych to nebral jako hlavní parametr výběru auta. Stejně tak prošívání interiéru - v GT je hezčí než v GT line (sedačky, dveře, volant, řadička), ale je to "jen" takový malý plus (které dělá radost každý den 8-) ).

Hlídání mrtvého úhlu je super, zcela logicky hlavně na dálnici, ale ve městě na víceproudové silnici využití taky najde :thu: .

Parkování přes "asistenta" jsem vzdal, když mi při prvním testu chtěl snad potřetí z R zařadit D, aby mohl rovně zaparkovat (bylo to kolmé parkování, nic složitého, já to měl na jedno couvnutí) - ale nijak jsem se tomu nevěnoval, od začátku jsem to bral jako zbytečnou fíčuru :lol: , nijak to neotravuje (musí se kliknout aby to vůbec něco zkusilo udělat).
Bohužel otravnější klikání jsem nucen využívat každé nastartování:
- vypnout start-stop systém a hlídání pruhů (pruhy používám jen na dálnici a max při klidné okresce)
- zapnout authold (vždy)
- ale naštěstí se to dá vyřešit http://www.kia-club.org/viewtopic.php?f=175&t=8697&p=165707#p165707).
Ale hlídání zadku a boků auta, když vycouvávám z kolmého parkování je fakt super, využiju to když jedu z garáže na hlavní, u supermarketu, prostě každý den. Chytne to nejen auta, ale i cyklisty a chodce :yes: .

Autem jezdím nejvíc město (tam těch 200 koní úplně nevyužiju, ale zase u supermarketu je fajn režim sport, kdy chodci nemají tak velké sebevražedné tendence - přerušim jim oblíbenou disciplínu "skok s košíkem pod auto" :P ), ale na občasnou projížďku kolem města se koníci hodí.

Pak je taky fajn vyhřívané čelní sklo a efektivnější kola. Nevím jaký gumy dávají na GT line ale na GT dávaj Michelin Pilot Sport 4 a na tuhle úroveň auta moc lepšího smysl nemá. A pak už mě moc rozdílů mezi GT line a GT nenapadá :P

S plusy a mínusy od Lukeho (http://www.kia-club.org/viewtopic.php?f=40&t=8692&p=165713#p165607) souhlasím, jen si nejsem jistý s tou sedmičkou a otáčkama na 130 km/h a o elektircké sedačce jsem už psal výse že je fajn :thu: .

RomanS píše:...Jinak neřekl bych, že to auto je nějak extra rychlé. Je svižné. ale rychlé není...

Tohle bych opět podepsal - je potřeba si uvědomit, že ani GT není žádná raketa, ale jen auto co je schopné se pružně pohybovat po silnici a nejvíce mu vyhovují okresky, kde by mně chybělo těch pár koní a malinko krouťáku navíc (u 1,6 oproti 1,4) a to nejen u předjíždění.

Sanchez píše:...Proceed sa síce nedá s N od Hyundai porovnať, ale o zábavu s 2,0 l bude postarané. A hlavne máš perfektný manuál...

Shodou náhod jsem původně přesně po Nkovém Fastu koukal, ale prostě ten kufr to zabil - potřebuju v tom převézt rodinu kdykoli si vzpomenu a do GT je nacpu vlastně v pohodě. Bohužel s GT si člověk nezablbne zdaleka jak s Nkem. Ale jak jsem psal, rozdíl skoro 150l je fakt dost znát. K perfektnímu manuálu u eNka bych dodal že automat u GT není určitě žádný top, spíš má dost much, ale i tak bych si ho vzal znovu radši než manuál - GT mám hlavně do města, kde jsem nechtěl stále dokola řadit 1-2-3-4-3-4-3-4... proto automat. A taky protože i s automatem (hlavně díky pádlům) se nechá na okresce zablbnout :thu:
Uživatelský avatar
hoodoo Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 240  Témata: 2
Registrován: 19.09.2019
Bydliště: Jižní Čechy  Czech Republic (cz)

Kia ProCeed GT (2019)
70000 km @ 9.5 l/100km

Re: ProCeed GT Line Plus VS GT

Příspěvekod rs.radek » 23.08.2020 14:32

Nechapu co to porad mate s tim, ze GT neni rychle...pokud to beru mimo okruhy, dlouhe rovinky a uzavrene RZ, tak je rychle az dost...je to stejne z velke casti o tom, jak ridite a ne o stadu koni....rovnez o zachovani rozumu, kam az v provozu zajit....kazdopadne chapu, ze spousta lidi potrebuje nejlepe min 300 PS bez ohledu na moznosti vyuziti 100% potencialu vozidla. GT-line bude logicky zvladat lepe bezne cestovani, ale bez koreni, ktere naopak pridava GT (vykon, brzdy, podvozek, zvuk, vybava), zalezi tedy hodne na preferencich a moznostech kupujiciho. :thu:
rs.radek Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 147  Témata: 1
Registrován: 09.12.2018
Bydliště: Zlín  Czech Republic (cz)

Re: ProCeed GT Line Plus VS GT

Příspěvekod Kiakdejv » 23.08.2020 15:58

Hot hatch je až příliž pokud to má být daily car a GT od Kie je prostě pro mě ideální kompromis rychlého auta. Motor 1.6 T-GDI se 150 kW je u další koupě Kie jasná volba a doufám, že ještě nějaký čas bude v nabídce, když je doba emisního teroru. Zatím jsem nenarazil na auto podobné kategorie se 150kW s lepším poměrem cena/výkon. Já spíše tápu v rozhodnutí co si pak následně vybrat, jestli Proceed GT nebo Xceed se stejným motorem. A to se přiznám, že nejsem fanda crossoveru nebo SUV.
:kia: Pro_Cee'd II (2013) 1.6 GDI 99kW Exclusive - prodáno
:kia: Proceed III (2022) 1.5 T-GDI 118kW GT-Line Plus 7DCT
Uživatelský avatar
Kiakdejv Muž
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 110  
Registrován: 27.10.2017
Bydliště: Moravskoslezský kraj  Czech Republic (cz)
Sponzor (1)

Kia PRO_cee'd II (2013)
125000 km @ 0 l/100km

Další

Zpět na ProCeed

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé