Stránka 108 z 127

Re: Kia Pro_Ceed GT

PříspěvekNapsal: 23.08.2021 22:47
od Luiz
Reewiden píše:Môj s automatom sport tlacidlo ma , len som mi nenapadlo preklikat palubak ci tam je take zobrazenie . Celkom sa mi to paci. Pripajam fotku toho co mam na mysli.

V aktuálně prodávaných GT verzích s celoplošným digitálním štítem je grafika tlaku turba jiná, nepřepínám na ni, přijde mi to zbytečné. Režim Sport používám rád zejména proto, že výrazně urychluje reakci motoru na plyn a hlavně nedochází k podtáčení motoru. Automat i při mírnější akceleraci řadí až ve vyšších otáčkách a stejně tak při zpomalování - podřazuje dříve a auto tak více brzdí motorem. Na zajetí motoru je to určitě lepší. V režimu Sport také trochu ztuhne řízení a změní se samozřejmě zvuk. Také uvažuji, že na zkoušku odpojím generátor zvuku.

Re: Kia Pro_Ceed GT

PříspěvekNapsal: 24.08.2021 10:43
od hoodoo
hoodoo píše:...10 cm za fejkovým krytem jsou směrem dolů zatočený 2 výfuky ... z venku koukají jen fejkový koncovky :(
Katikakus píše:Myslím, se v tom máš trošku chaos.
GT nemá zahnuté výfuky, má je rovně vyvedené do koncovek, které jsou součástí nárazníku. Na tom není nic fejkového. To, že koncovka není uchycená na výfukové rouře neznamená, že je fejková proboha, ale je o konstrukční a designové řešení. Až se ochladí, tak se u GT podívej, kudy vychází výfukové plyny.

Koukám, že mě asi fakt přepadl chaos :D :D
Máš pravdu, že výfuky zahnutý nejsou (udělám edit původního příspěvku) a vedou přímo do tý - za tím si ale stále stojím - fejkový koncovky :lol:
Koncovky rozeberu víc: jediná koncovka výfuku, co není fejková, je prostě konec výfuku. Ať nejdu od výrobce Kia: Ceed GT má reálný výfuky a třeba Stinger má dokonce moc pěkný ukončení výfuků - takže to i v Kia umí udělat pořádně (pěkně, poctivě, teď by šlo říct dokonce oldschoolově). Tomuhle, nyní bohužel napříč výrobci velice oblíbenému "konstrukčnímu a designovému řešení", prostě nerozumím a nelíbí se mi :? A navíc, při normálním výfuku bych na myčce neřešil vystříkání kamínků a dalšího bordelu ze silnice z tý koncovky pryč...

Re: Kia Pro_Ceed GT

PříspěvekNapsal: 24.08.2021 10:54
od hoodoo
A ještě k tomu generátoru zuku: já si ho nechal odpojit už nejméně před rokem, od té doby vlastně jezdím stále jen na sport a díky vypnutýmu generátoru je auto pro celou rodinku v pohodě snesitelné i na dlouhých trasách (dálničních monotónních 140 km/h). Sport vypínám vlastně jen když jedu do garáže pozdě v noci (nebo z ní vyjíždím brzo ráno), abych tolik neotravoval sousedy :)

PS startování studeného motoru: samozřejmě i vypnutý sport musí sousedy trochu štvát, když dá auto těch dunivých 30s zahřívání :lol: jednou jsem byl v druhé ulici, žena vyjížděla z garáže a bylo to slyšet stále dost (cca 200m přes domy) :oops: :D

Re: Kia Pro_Ceed GT

PříspěvekNapsal: 24.08.2021 12:35
od Luiz
S těmi sousedy jsme na tom stejně. Myslím, že je každé ráno pěkně nas...
Zvuk se synovi líbí a vždy chce zapnout režim sport. Manželka zatím také nemá nic proti, přes to generátor zkusím odpojit, ať slyším rozdíl.

Re: Kia Pro_Ceed GT

PříspěvekNapsal: 24.08.2021 15:33
od Katikakus
hoodoo píše:
hoodoo píše:...10 cm za fejkovým krytem jsou směrem dolů zatočený 2 výfuky ... z venku koukají jen fejkový koncovky :(
Katikakus píše:Myslím, se v tom máš trošku chaos.
GT nemá zahnuté výfuky, má je rovně vyvedené do koncovek, které jsou součástí nárazníku. Na tom není nic fejkového. To, že koncovka není uchycená na výfukové rouře neznamená, že je fejková proboha, ale je o konstrukční a designové řešení. Až se ochladí, tak se u GT podívej, kudy vychází výfukové plyny.

Koukám, že mě asi fakt přepadl chaos :D :D
Máš pravdu, že výfuky zahnutý nejsou (udělám edit původního příspěvku) a vedou přímo do tý - za tím si ale stále stojím - fejkový koncovky :lol:
Koncovky rozeberu víc: jediná koncovka výfuku, co není fejková, je prostě konec výfuku. Ať nejdu od výrobce Kia: Ceed GT má reálný výfuky a třeba Stinger má dokonce moc pěkný ukončení výfuků - takže to i v Kia umí udělat pořádně (pěkně, poctivě, teď by šlo říct dokonce oldschoolově). Tomuhle, nyní bohužel napříč výrobci velice oblíbenému "konstrukčnímu a designovému řešení", prostě nerozumím a nelíbí se mi :? A navíc, při normálním výfuku bych na myčce neřešil vystříkání kamínků a dalšího bordelu ze silnice z tý koncovky pryč...


Tak to je ciste a pouze tvuj pohled. Fejkovou koncovku ma GT-line, protoze je to jenom designova zalezitost a ma vyfukovou rouru jenom na jedne strane. Koncovka na druhe strane je tudiz fejkova.

Re: Kia Pro_Ceed GT

PříspěvekNapsal: 27.08.2021 10:42
od snike
Prave jsem na naplavce a faceliftovany Proceed GT ma vyfuky resene jako dosud ;)
20210827_102716.jpg

Re: Kia Pro_Ceed GT

PříspěvekNapsal: 27.08.2021 10:46
od RomanS
Hlavně je o kilo dražší, jako před rokem

Re: Kia Pro_Ceed GT

PříspěvekNapsal: 27.08.2021 12:21
od snike
Pred rokem stal 775 tis ... ted 805 tis ;)

Re: Kia Pro_Ceed GT

PříspěvekNapsal: 27.08.2021 14:18
od RomanS
To nevím, kde tu cenu před rokem bereš. Já tam bral všechno z konfigurátoru i tu ateru na jízdní kola, tažné, střešní okno, automat a pod. Snad kromě deklů na zrcátka. A ještě sadu zimních kol. Měl jsem to za 800k za vše. Teď je plná za 904k a to tam nejsou ty kola navíc. Ano, začíná už od 804, ale zkus se proklikat dále a nezůstat na první stránce...

Re: Kia Pro_Ceed GT

PříspěvekNapsal: 27.08.2021 14:26
od snike
Cerpam z oficialniho ceniku ze zari 2020 ;) Srovnaval jsem stejne vybavy GT s DCT bez priplatku. Priplatkovou vybavu ma jak verze MY21 tak i MY22, takze u obou verzi muze jit cena jeste nahoru.

Re: Kia Pro_Ceed GT

PříspěvekNapsal: 27.08.2021 14:28
od RomanS
Já to kupoval v květnu 20. Mimochodem teď je v konfigurátoru příplatková výbava, kterou mělo MY20 v základu. A hned to je 55k navrch.

Moje cena byla za tohle 792k, teď jsem se díval. Nyní 904k.

Obrázek

Re: Kia Pro_Ceed GT

PříspěvekNapsal: 27.08.2021 14:44
od snike
@RomanS ... kterou vybavu ma MY21 seriove a MY22 ji ma ted za priplatek? Ja tam vidim rozdil jen paket Tech GT a pokud vim tak system SCC + Stop&Go MY21 nema :no:

Srovnavam cenikove ceny, to ze jsi dostal slevu na sve auto je jina, tu by jsi dostal i ted u MY22.

Ceny aut se zvedaji s kazdym modelovym rokem a to nejen u Kie ... a v dalsich letech bude jeste hure :( Ja ja jsem rad, ze jsem v lednu koupil sveho XCeeda :thu:

Re: Kia Pro_Ceed GT

PříspěvekNapsal: 27.08.2021 14:55
od hoodoo
RomanS píše:Já to kupoval v květnu 20. Mimochodem teď je v konfigurátoru příplatková výbava, kterou mělo MY20 v základu. A hned to je 55k navrch.

Moje cena byla za tohle 792k, teď jsem se díval. Nyní 904k....

k tej kouli tam ještě chybí elektrika za cca 5 tis, pokud není vyšší cena i tady

jinak teda slušná raketa :huh:

Re: Kia Pro_Ceed GT

PříspěvekNapsal: 31.08.2021 13:10
od Doktor56
Vymenil som Sportage III 2.0 CRDI za Proceed GT 1.6 TGDI. Kúpené 11/2020 doteraz 20 tis. km. Zatiaľ spokojný, spĺňa to, čo som očakával.
Trochu ma rušia 2 veci:
- V režime SPORT pri rýchlosti 50-60 km/h kolíšu otáčky a je ťažko udržať ustálenú rýchlosť v obci. V režime Normal to nerobí. Až tak mi to nevadí, lebo jazdiť v športovom režime 50-60 nie je celkom prirodzené. Iba som chcel vedieť, či to robí aj ďalších kusoch.
- Na diaľnici pri jazde s adaptívnym tempomatom po diaľnici mi opakovane ohlasuje "Nespúšťajte ruky z volantu!" aj keď mám ruky na volante, len ho slabšie držím.
Má s tým niekto skúsenosť?

Re: Kia Pro_Ceed GT

PříspěvekNapsal: 31.08.2021 14:01
od hoodoo
Režim sport v automatu pocitově dost cuká s plynem, řeším to že si řadím padlama, pak už je to v pohodě :)

Hláška na držení volantu je normální, nejen u Kia vozů, pokud volant držíš jemně.