stále mě nepustila myšlenka na optimalizaci výkonové křivky s nějakým navýšením koníků a krouťáku. Vesměs mě pustil chip (křivku nerovná, naopak jí dělá spíš ještě víc "do schodů"), tudíž řeším už jen celkový přenastavení řídící jednotky a vlastně mě blokuje jen něvědomost, co nám sousedi na slovensku montují do 150kw Proceeda... je to oživení dotazu z dubna (
http://www.kia-club.org/viewtopic.php?f=40&t=4251&hilit=chip&start=1305#p163211)
hoodoo píše:Víte někdo, kde můžu dohledat, jestli je v Proceedu GT DCT D7GF1 a nebo D7UF1? A pokud to někdo dohledate, což by bylo skvělé, jaký DCT dávají do naftového Proceedu? Díky
melonsvk píše:D7GF1 je do 220Nm a D7UF1 je do 340Nm. Takze v oboch motorizaciach Proceedu bude zrejme D7UF1.
snike píše:@hoodoo ... zkusim zjistit primo v KMC
k tomu takové shrnutí:
- typ převodovky mě primárně zajímá z toho důvodu, abych nešel přes její garantovaný limity (taky si myslím, že by v autě měla být ta silnější do 340 Nm, ale...)
- typ převodovky i u nafťáku mě zájímá, protože má o fous vyšší krouťák (280 Nm) než benzin (265 Nm)....
- variantu přehraného remapu při garančce na oficiální software mám vyřešený - před každou garančkou nahrání zpět původního softu, následně nahrát zpět odladěný remap
- samozřejmě pokud má někdo validní info o postavení se k tovární záruce a remapu, sem s tím
- nakonec vás požádám, evergreenové komenty typu 10 litrů něž do remapu bych dal synovi, proč si nekoupíš jiný auto když tohle má takto daný výkon a podobné rovnou vynechte, ať se případná (ne)odpověd nezavede někam úplně jinam (ono je snad lepší žádná odpověd než 10 odpovědí, ale úplně mimo mísu), díky