Co říkáte na facelift? Soudím zatím jen dle fotek...
za mě plus:
- pokud ty dvojtý světlomety budou svítit 2x víc, bude to pecka! (ale denní svícení ukradené z Porsche design mi bude chybět)
- kulaté koncovky výfuku se mi líbí víc (bohužel stále fejkové)
- míň chromu v tygřím nosu - méně plochy, kde jsou vidět kapičky z mytí
(protože sušit je většinou zapomínám)
jinak aktuální (předfaceliftový) model má oproti faceliftu podle mě hezčí:
- nasávání vzduchu na brzdy s chromovým detailem (mělo to šmrnc a bylo to řešení jen pro Proceed), teď ty nový velký boční "nasávače vzduchu na brzdy" jsou pro všechny dalších verze stejný a to protažení až ke kolu (a celkové pokroucení této části) se mi nelíbí - obzvláště z boku ... a když už je to tak veliká plocha, mohly tam být mlhovky (pro_cee´d je má)
- změna červený linky mi příjde zbytečná, předchozí pěkně navazovala a ze předu opticky propojovala obě boční, teď ty linky pokračují tak nějak... nikam (ale třeba se nebude tak loupat)
- díky jiné výplni voštiny v tygřím nosu málo viditelný efekt červený barvy uvnitř voštiny
- disky kol (i když mi to chvíli trvalo, ale furt jsem si říkal, že je na nich něco jinak)
- starý logo mi k tomu sedlo víc - nový je veliký a obzvláště zezadu se k fontu proceed nehodí
- díky "difuzoru" hezčí zadek, facelift nejen že ho nemá, ale přehání to se spodníma odrazkama a červenou linkou (stačila by jedna linka odrazky přes celý spodek a vynechat červenou barvu, ale to by zase mohl někdo namítat že je to alá Škoda RS - za mě by ta červená odrazka opticky uzavřela obě boční červené linky)
škoda že facelift nevyřešil:
- reálný výfuky, ne fejkový koncovky...
- nepropojení zadních světel - ten přechod je sice malý, ale je tam (zbytečný)
- protažení vnitřní červené barvy voštiny i dolů pod tygří nos
- u čidel na pohyb sjednocení barvy (určitě u Penty je kolem čidla jiná barva, než má auto a čidla pak zbytečně "bouchnou do oka") ... krásně skrytá je černá, tak proč ne všechny?
-
přidání do nabídky eNkový motor a 8°automat (motor klidně jen těch 184 kW, ať eNku jen pro sebe nechají těch 206 kW) - hned by tu byla v nabídce moje 1,6
(samozřejmě problém by vyřešilo i kdyby k i30N dodávali kufr - což Fastback nedělá)
bylo by fajn, kdyby facelift vyřešil
- ventilovaný sedadlo klidně jen řidiče
- již několikrát vzpomínaných 12V v kufru + normální osvětlení do kufru a ne bludičku
- buzerující elektroniku (alespoň vypnutí start/stop jen jednou (a ne vždy jako teď po každém nastartování), po nastartování line asist vypnutý (bohužel standardně zapnutý) a dlouhým vypnutí protiprokluzu má být prostě (úplně) vypnutý a ne že si auto bude dál dobržďovat když má pocit extrému)