Moznosti posilovaca riadenia

Sekce pro specifické dotazy k vozu cee'd SW.

Re: Moznosti posilovaca riadenia

Příspěvekod joko59 » 06.05.2017 21:42

V manuáli na SW, Riadenie - EPS rieši na 4/31 ale nič o nastavení. Na strane 4/51 ešte rieši kontrolku EPS, ale nastavenie - prepínanie nie. :drink:

To koliesko som skúšal stláčať na volante, no výsledok som nezistil, tak som to chcel najprv prečítať, čo sa mi nepodarilo.
Vďaka za radu, ráno to vyskúšam. :thu:
:kia: :SK: Ceed SW GDI, 2015
joko59 Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 30  
Registrován: 22.02.2017
Bydliště: Bratislava  Slovakia (sk)

Kia cee'd SW (2015)
18 km @ 6.9 l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Moznosti posilovaca riadenia

Příspěvekod hlinajs » 06.05.2017 21:53

joko59 píše:Prepáčte :( , rok jazdím na ceed SW GDI, r. 2015, do teraz som neriešil nastavenie posilovača riadenia. Dnes som to začal skúšať, no nedostal som sa ďalej ako že som našiel tlačítko. Prelúskal som manuál, tam som sa preladenia - sport - normál - konfort nedočítal.
Prosím napíšte ako nastavím jednotlivé modifikácie? :?


Ked vsetky moznosti zlyhaju, je nacase aby si si precital manual. Je tam tlacitko na volante na pravej strane, opakovanym stlacanim sa meni mod: Comfort - Normal - Sport. Jedine, ze by si ho tam nemal :no:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
:kia: Cee'd SW 2016 1.6GDi, edice EURO2016
Uživatelský avatar
hlinajs Muž
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 182  
Registrován: 18.05.2016
Bydliště: Baden-Württemberg  Germany (de)

Kia cee'd SW II (2016)
93650 km @ 7.3 l/100km

Re: Moznosti posilovaca riadenia

Příspěvekod altt » 06.05.2017 23:33

Medzi normálom a komfort som nepostrehol nejaký rozdiel. V meste používam komfort kvôli parkovaniu a na diaľnici sport [SMILING FACE WITH SMILING EYES]

Odoslané z Redmi 4 pomocou Tapatalku
Uživatelský avatar
altt Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 143  Témata: 1
Registrován: 02.04.2017
Bydliště: Nitra  Slovakia (sk)

Kia cee'd II (2017)
29000 km @ 0 l/100km

Re: Moznosti posilovaca riadenia

Příspěvekod zulyk » 09.05.2017 08:40

je uplne jedno aky je tam mod, to riadenie je preposilovane a umele :thd:
Hyundai I30 Fastback
1,4 TGDI
zulyk Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 949  
Registrován: 19.07.2010
Bydliště: VT  Slovakia (sk)
Sponzor (2)

Re: Moznosti posilovaca riadenia

Příspěvekod only_one » 09.05.2017 10:03

perfektní řízení to má, jen když se při poruše posilovač odpojí :-) to pak je krásně tuhé a dokonce to má i solidní odezvu co se děje pod autem. (teda dokud se neparkuje :-D :-D to je i pro chlapa docela drsná posilovna.
Je to fakt škoda, že řízení mají ceedy tak gumové a naprosto sterilní.. Ale to se změní v nové generaci. I30 jsem nedávno řídil a to je neuvěřitelný pokrok.
only_one Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1103  Témata: 12
Registrován: 02.08.2011
Bydliště: Plzeň  Czech Republic (cz)

Re: Moznosti posilovaca riadenia

Příspěvekod milan23 » 10.05.2017 12:52

prvy den som si vsetky vyskusal a odvtedy je tam sport, lebo rozdiely naozaj minimalne a stale rovnako gumove a odtazite, ale s tym asi v tejto triede tak nejako pocita..aj ked na 17 ovela lahsi pocit ako na zimny 16
Kia Cee´d SW Gt_Line 1.6 Crdi 7DCT
Kia Optima SW Gt_Line 1.7 Crdi 7DCT
Kia Sorento 2.2 CRDi A6
Uživatelský avatar
milan23 Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 270  Témata: 7
Registrován: 12.10.2015
Bydliště: Nemecko  Slovakia (sk)

Kia Optima SW IV (2017)
20550 km @ 0 l/100km

Re: Moznosti posilovaca riadenia

Příspěvekod joko59 » 14.05.2017 21:19

hlinajs píše:
joko59 píše:Prepáčte :( , rok jazdím na ceed SW GDI, r. 2015, do teraz som neriešil nastavenie posilovača riadenia. Dnes som to začal skúšať, no nedostal som sa ďalej ako že som našiel tlačítko. Prelúskal som manuál, tam som sa preladenia - sport - normál - konfort nedočítal.
Prosím napíšte ako nastavím jednotlivé modifikácie? :?


Ked vsetky moznosti zlyhaju, je nacase aby si si precital manual. Je tam tlacitko na volante na pravej strane, opakovanym stlacanim sa meni mod: Comfort - Normal - Sport. Jedine, ze by si ho tam nemal :no:

Vdaka všetkým za pomoc.
Ja som práve začal manuálom, kde som o ladení posilovača nič nedozvedel. Druhý deň ráno som išiel na 400 km cestu, a preto som to riešil večer. Ráno pred jazdou to bolo otázka piatich sekúnd. Netušil som, že stačí potlačiť gombík a samé sa prelaďuje, myslel som si, že to treba niekde v PP preladovať. Od vtedy som absolvoval Tatry a Polsko, a už som múdrejší.
:kia: :SK: Ceed SW GDI, 2015
joko59 Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 30  
Registrován: 22.02.2017
Bydliště: Bratislava  Slovakia (sk)

Kia cee'd SW (2015)
18 km @ 6.9 l/100km

Re: Moznosti posilovaca riadenia

Příspěvekod neomek » 21.05.2017 22:22

Taky jsem přesedlal v zimě z Ford Focus 2 do KIA SW a byl to šok, v negativním slova smyslu.
Žádný z režimů neposkytne zpětnou vazbu, je to pouze o tom, jakou sílu vyvineš při točení volantem.
To co mě u režimu SPORT mrzí nejvíce, že se volant samovolně nevrací do své polohy při výjezdu ze zatáčky, takže 90 % času mám Normal a snažím zvyknout si. Člověk tak nějak musí tušit, kam to auto pojede :).
neomek Neuvedeno
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1  
Registrován: 11.05.2017
Bydliště: Ostrava  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2014)
46000 km @ 7.1 l/100km

Re: Moznosti posilovaca riadenia

Příspěvekod mv12 » 11.06.2017 14:02

only_one píše:perfektní řízení to má, jen když se při poruše posilovač odpojí :-) to pak je krásně tuhé a dokonce to má i solidní odezvu co se děje pod autem. (teda dokud se neparkuje :-D :-D to je i pro chlapa docela drsná posilovna.
Je to fakt škoda, že řízení mají ceedy tak gumové a naprosto sterilní.. Ale to se změní v nové generaci. I30 jsem nedávno řídil a to je neuvěřitelný pokrok.

:lol: :lol: To má být vtip, nebo jsi to fakt zažil s poruchou posilovače? :lol: Jinak s tím řízením naprosto souhlas. Přepínání změní jen tuhost, nic jiného. Gumovost bez odezvy zůstává. Pro mě jedna ze dvou hlavních nevýhod z Ceeda, se kterou jsem ale počítal. Jen škoda, že mi ta případná změna v nové generaci bude asi k ničemu. Nové auto kupovat neplánuji.
Obrázek
KIA Cee'd 1.6 GDI
FIFA World Cup Edition
Uživatelský avatar
mv12 Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 3113  Témata: 21
Registrován: 02.06.2014
Bydliště: EU  Czech Republic (cz)
15. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1) 27. sraz Kia-Club.org (1)

Kia cee'd II (2014)
104000 km @ 6.73 l/100km

Re: Moznosti posilovaca riadenia

Příspěvekod podpolanec » 19.02.2018 15:27

Do Ceeda Amber so zakladnym posilovacom som presadol z C-maxa
a tak po prvej jazde na dialnici za vetra som ho chcel hned vratit
lebo medzi potocenim volantu a natocenim kolies je take velke oneskorenie,
ktore pri parkovani v meste sice nevadi, ale pri 130km/h na dialnici je to uz nebezpecne,
je to ako jazdit s par promile, furt treba korigovat smer, skor sa do pruhov na dialnici
musim triafat ako len drzat stopu ako na starom dobrom C-maxe.

A uz vobec tomu nepomaha to, ze riadenie na dialnici stuhne tak, ze sa volant prestane vracat do stredu,
a to ze do auta zboka fukne vobec necitit na volante ale len na zmene smeru auta a tak opat treba korigovat
ale kedze sa kolesa oproti hydraulike natacaju oneskorene a akosi skokovo, opat treba dat kontru
a tak korigovat a korigovat a korigovat a tak stale dookola.

Proste dialnicna jazda v Ceede za vetra je utrpenie,
a o pusteni volantu na dialnici aj za bervetria ani reci.
podpolanec Neuvedeno
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 2  
Registrován: 19.02.2018
Bydliště: Bratislava  Slovakia (sk)

Re: Moznosti posilovaca riadenia

Příspěvekod mar72 » 19.10.2019 01:55

Poslední 3-4 dni mi přijde že posilovač mi nějak za jízdy netuhne tak jak by měl. Když zkouším na místě přepínat režimy tak volant na Sport jakoby ztuhne ale při jízdě mi to přijde nějak moc přeposilované. Já mám režim Sport zaplý pořád a teď mi přijde že musím auto pořád korigovat za jízdy. Je možné že by mohlo odejít něco v elektrice na servu a projevovalo se tímhle způsobem?
Uživatelský avatar
mar72 Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 25  Témata: 1
Registrován: 12.01.2018
Bydliště: Liberec  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2018)
0 km @ 0 l/100km

Re: Moznosti posilovaca riadenia

Příspěvekod Beda » 19.10.2019 08:27

Netrefil jsi spis nejaky kanal ci jinou diru, ze by sis tim rozhodil geometrii a proto ted musis porad korigovat smer?
Uživatelský avatar
Beda Muž
Administrátor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 8272  Témata: 327
Registrován: 04.09.2007
Bydliště: Dubí  Czech Republic (cz)
1. sraz Kia-Club.org (1) 2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 7. sraz Kia-Club.org (1)
8. sraz Kia-Club.org (1) 9. sraz Kia-Club.org (1) 10. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 13. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1) 15. sraz Kia-Club.org (1)
16. sraz Kia-Club.org (1) 17. sraz Kia-Club.org (1) 18. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 21. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1)

Kia Stinger (2017)
86000 km @ 10.2 l/100km

Re: Moznosti posilovaca riadenia

Příspěvekod Crusy » 19.10.2019 11:26

Mám nastaven Comfort a osobně si nemohu stěžovat, reaguje to okamžitě, nepozoruji žádné problémy.. :thu:
Když dám Sport, tak mi to také přijde, že to furt musím korigovat, že řízení nepřirozeně zatuhne a reaguje pozdě... :(
Kia Cee'd (JD) 2017 * 1.4 MPI, 74 kW/101hp, G4LC * Comfort Plus
Uživatelský avatar
Crusy Muž
Sponzor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 301  Témata: 2
Registrován: 16.05.2017
Bydliště: Ústí nad Labem  Czech Republic (cz)
Sponzor (6) TOP sponzor (1)

Kia cee'd II (2017)
87000 km @ 6.5 l/100km

Re: Moznosti posilovaca riadenia

Příspěvekod mar72 » 19.10.2019 15:37

Nejsem si vědom že bych vymetl něco většího než je obvyklé na našich silnicích, každopádně můžu to zajet zkontrolovat za klid v duši to stojí. Mám to auto necelé 2 roky ale na tohle řízení jsem si pořád nezvykl, za mě největší nedostatek druhé generace Ceeda. Kdo jste měl možnost používat 2 generaci Ceeda a Sportage poslední generace je to tam lepší nebo je to stejně gumové jako tady? Uvažuji že bych si pořídil nebo vyššího než je Ceed ale nevím jestli zůstat u Kie nebo změnit značku abych zase nebyl zklamaný.
Uživatelský avatar
mar72 Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 25  Témata: 1
Registrován: 12.01.2018
Bydliště: Liberec  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2018)
0 km @ 0 l/100km

Předchozí

Zpět na ceed SW

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé