HarvyM píše:K nízké spotřebě, dá se jet v pohodě i pod 5 litrů na 100 km
No nevím, jestli bych se dostal pod 5 litrů, jestli jo, tak jen někde za určitých okolností, a ten styl jízdy bych asi pohodou nenazval
Když jsi u těch statistik, tak přidám svou aktuální (mediány ale počítat nebudu, takže jen to, co mi to vyhazuje samo): Průměr 6,78 skutečný, 6,38 dle PP. Tj. průměrný rozdíl přesně 0,4l. Průměr skutečný přes léto (letní gumy) 6,71 (ujeto 16184 km), průměr zimní 6,98 (ujeto 5200 km). Maximální spotřeba dle tankování na jednu nádrž 8,01, minimální 5,29 - ale tyhle údaje bych bral hodně s rezervou, protože nikdy nenaliješ do nádrže přesnou hladinu i když bereš plnou. To samé platí o rozdílu mezi spotřebou dle tankování a PP po jedné nádrži: 0,85 l je můj max. rozdíl tj. PP ukazoval o tolik méně. Do stavu, že by mi PP po jízdě na jednu nádrž ukázal větší spotřebu, než byla skutečnost jsem se dostal v podstatě jen 2x. Jednou to bylo -0,71 a podruhé -0,23l. Přitom jsem si docela jistý, že minimálně v tom prvním hraje velkou roli rozdíl v dotankování. Ještě jednou tam mám hodnotu -0,07l, ale to je tak malý rozdíl, že se to dá považovat za nulový...
Jinak ten odkaz na spritmonitor sis měl dát na ten obrázek v podpisu
, aspoň já to tak udělal a stačí na něj jen kliknout...
@elkan: nezdá se mi, že by spotřeba s najetými km nějak pozorovatelně klesala. Spíš mi přijde, že motor je už trochu živější, jak v začátcích. Ale tolik jako HarvyM najeto samozřejmě nemám