Přívěsný vozík

"Máte štěstí, že jdu zrovna kolem, říkají o mě, že jsem odborník".

Přívěsný vozík

Příspěvekod Tazipes » 13.12.2018 09:59

Pídím se po zkušenostech z tahání přívěsu za Ceedem. Je zde někdo, kdo by za ním po delší dobu pravidelněji tahal přívěs o hmotnosti cca 1-1,2t? Zajímaly by mě jízdní vlastnosti s takovou náloží (jde při tom o život nebo je to v pohodě) a také vliv na techniku, hlavně tedy spojku. U té mám někdy pocit, že má co dělat se samotným autem. Já jsem za ním zatím tahal příležitostně malý nebržděný vlek cca 400 kg. Mám SW 1.6 benzín.
Tazipes Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 105  Témata: 3
Registrován: 25.01.2011
Bydliště: Lety  Czech Republic (cz)
Sponzor (1)

Kia cee'd SW (2011)
182000 km @ 6.8 l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Přívěsný vozík

Příspěvekod kaduz » 14.12.2018 11:26

pár videí z netu, sice to není ceed a stejná motorizace, ale pro představu to stačí ;)
https://www.youtube.com/watch?v=fyBZqwPzP2k
https://www.youtube.com/watch?v=G01Kw_9OSQA
https://www.practicalcaravan.com/review ... 16-crdi-ls
https://www.jenningsmotorgroup.co.uk/bl ... ward/9443/

Je jasný, že se životnost spojky sníží, při tahání takhle těžkýho přívěsu. Já jsem nejvíc táhnul káru s cca 750 kg a už to bylo hodně znát, jak to s tím autem cvičilo.
Kia Ceed SW 1.6 GDI TOP
Uživatelský avatar
kaduz Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 210  Témata: 6