pacesol píše:Vidím, že vyslovit svůj názor a zkušenost je hrdelní hřích. Jedinou pravdu má Quadrant a Sanchez stejně jako v mnoha jiných věcech. Sbohem pánové. Diskuzi opouštím. Nemám potřebu se nechat dehonestovat narážkami.
lubos550 píše:Tak u sviecok je dolezite hlavne to kolko vydrzia a ako spolahlivo hadzu iskru. Myslim, ze z nejakeho technickeho hladiska je sviecka maly zazrak. V principe ide o to, ze sa jedna o elektricky obluk (rovnaky, ako sa pouziva pri zvarani, alebo v neonkach). Rozdiel je len v tom, ze pri sviecke su este elektrody vystavene pristupu vzduchu. Takze akakolvek sviecka (je jedno, ci je to Brisk,Bosch, alebo hocico ine) su obdivuhodne (su v nich pouzite najodolnejsie materialy, ake vobec existuju), ak funguju a neroztecu sa. A ak by vydrzali nad 60000km, tak by to bolo len velke plus
Ano mal som raz v golfe 3 a hned išli preč, potom NGK a boli okCrusy píše:Osozu píše:Bosh nie je to smejd
Vlastní zkušenost??
mv12 píše:Nechci tu rozpoutat novou diskuzi k Brisku, ale přeci jen to sem dám... Je to sice trochu článek jak z reklamy nebo od velmi zapáleného redaktora, ale: https://www.garaz.cz/clanek/brisk-cesky ... &source=hp
Sanchez píše:Kiakdejv píše:1.6 GDI má iridiové svíčky a výměna je až při 150 000km.
Za sebe plánuji vyměnit o něco dříve. Maximalně 120 000km.
Tak sviecky vymenene pred 90.000 km. Original NGK za NGK Auto funguje
V sobotu idem na 3. Garancnu prehliadku. Mam 88.100 km
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé