Rezerva ceed JD

"Máte štěstí, že jdu zrovna kolem, říkají o mě, že jsem odborník".

Rezerva ceed JD

Příspěvekod spd001 » 25.01.2015 19:52

Skusal niekto z vas vyjazdit nadrz na novom ceede?Zaujimalo ma kolko litrov je rezerva tak som to vyskusal.Vzdy ked mi zasvieti hladove oko mam dojazd 100km +/- 5km a vacsinou idem kym PP neprestane ukazovat dojazd az potom tankujem a nikdy som nenacapoval viac ako 50L tak som nacapoval do bandasky 5L ze vyskusam kolko odjazdim ked uz neukazuje dojazd.Tentokrat mi ocko zacalo svietit skor pri dojazde 121km ale celu nadrz som jazdil kludne a vacsinou do prace mimo mesta trochu dialnica.Resetol som pocitadlo a kym mi PP prestal ukazovat dojazd tak som spravil 40km(vsetko uz po meste so studenymi startami) potom som znova vynuloval pocitadlo a spravil som este 60km opat po meste ale rucicka uz nizsie nesla zastavila sa ked mi prestal PP ukazovat dojazd.Kedze som nemienil dalej riskovat tak som nalial tych 5L a isiel priamo na pumpu(1km).Po doliati 5L bola rucicka stale rovnako pod poslednou ciarkou ani to s nou nepohlo a na pumpe som tam natlacil 48L(3x vypla pistol) cize som vyjazdil celu nadrz 53L a na rezerve od zasvietenia ocka som odjazdil 100km.Rezerva bude asi 7L a skusil som to preto lebo sa mi raz stalo ze cestou krizom cez Francuzko mimo dialnic v noci nebola otvorena ziadna pumpa a vtedy je dobre vediet kolko sa da odjazdit ked PP ukazuje -------.U mna este 60km a v jednom redakcnom teste sa im podarilo spravit az 70km.Inak by ma zaujimalo aky algoritmus pouziva PP na vyratanie priemernej spotreby lebo realita sa u mna lisi od 0,2 do 1L v mojej hystorii a naposledy podla PP 6,3L a realita 6,6L
Obrázek cee´d_SW 1.6 GDI FIFA World Cup Edition
Uživatelský avatar
spd001 Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1326  Témata: 4
Registrován: 18.04.2014
Bydliště: Šaľa  Slovakia (sk)
Sponzor (1)