Montáž parkovacích senzorů

"Máte štěstí, že jdu zrovna kolem, říkají o mě, že jsem odborník".

Montáž parkovacích senzorů

Příspěvekod Jakub » 26.01.2008 20:37

V mém deníčku jsem uveřejnil postup, kterým jsem montoval senzory na krátkého cee'da. Třeba se bude hodit, pokud si je někdo chce taky nainstalovat sám. ;-)

http://old.kia-club.org/viewtopic.php?p=13969#13969
Kia SPORTAGE IV 1.6T-GDI DCTexclusive + paket winter, bronzová metalíza MYB
Jakub Muž
Moderátor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství

2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1)
Osobnost klubu (1) Organizátor srazu (5)

Kia Sportage IV (2017)
37604 km @ 7.1 l/100km

• Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Re: Montáž parkovacích senzorů

Příspěvekod snike » 26.01.2008 20:39

jakub píše:V mém deníčku jsem uveřejnil postup, kterým jsem montoval senzory na krátkého cee'da. Třeba se bude hodit, pokud si je někdo chce taky nainstalovat sám. ;-)

Právě jsme na to koukal, moc dobře odvedená práce ;-) Gratuluji :yes: :yes: :yes:
KIA Sportage MY25 TOP 1.6 T-GDI GPF 4x2 MHEV 7DCT 118 kW bílá Cassa (WD) 4.555 km ... Kanec klubuObrázek
snike Muž
Moderátor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství