Naposled jsem resil bouchani zadku u manzelky Santa Fe, auto uz melo 190tis. km a vyreseno vymenou silenbloku na pricnym stabilizatoru (oprava sotva za 200,-). Podobne mi bouchalo i moje predchozi Sorento a to melo lehce pres 200tis., a protoze nez jsem ho prodaval, tak bylo v
servise na jiny ukon, tak jsem po nich chtel, at mi vymeni ty silenbloky, ze preci jen byly jeste puvodni. Jenze chytraci
mi tvrdili, ze nic dopredu nebudou nic objednavat, ze nejdriv zjisti co boucha a to pak objednaji a vymeni, co kdyby jim pry ten dil zustal na sklade
Nedokazal jsem je presvedcit, ze to chci proste vymenit, at to zpusobuje bouchani a nebo ne ... jsem se tupe spokojil s tim, ze ja jsem vlastne uzivatel a oni odbornici
No a jak to dopadlo, auto mi vratili, ze pry na pradnim cepu byla praskla prachovka, takze vymenili cep a vyreseno. No a kdyz jsem jim rikal a nebyl to nahodou ten cep, ktery jste mi menili minuly rok, tak najednou nebyly schopny ze svych dokumentu zjistit, ktery to byl. Moc dobre jsem vedel, ze to byl ten sotva rok stary dil, jenze jsem potreboval auto a nechtel jsem se uz dohadovat, na coz asi spolehaji
No a co myslite, problem neodstranen, auto bouchalo dal, takze jsem dal novemu kupujicimu info, co si ma nechat vymenit, jestli to opravdu bylo ono, to uz jsem se nedozvedel, ale od urcity doby uz si radsi koupim potrebny vybaveni a udelam si nektere vymeny dilu sam, nez spolehat na servis