od Soptiku1 » 27.10.2022 21:11
Tak se přidávám do klubu problémových řetězů. Mám 1,4 CVVT 66 kW 2010 FL. Auto mi po cestě z práce chcíplo na křižovatce a následoval odtah. Zjištěn totálně vytahaný řetěz, zničilo to vanos na vačce a jak to přeskočilo, tak to odpálilo ventily. Olej měněn pravidelně 2x ročně. Je fakt, že poslední dobou jsem pozoroval, že po cca 4000km po výměně byl olej na spodní hranici. Jezdím denně cca 20km do práce a stejnou cestu domů, občas mimo po dálnici. Dlouhodobá spotřeba benzínu cca 6,5l. Možná má chyba, jezdím na spotřebu a moc to krom dálnice nehoním. Teď mě čeká oprava a bude to tak cca 30.000... raději to pak budu více honit. Snad bude Kikinka ještě dlouho sloužit, protože v létě před STK dělány komplet brzdy, nová kola, pneu, svíčky, výměna čidla snímače otáček, chladící kapaliny, klima, filtry, tlumiče...Teď krom rodného listu bude skoro jako nová... Máte nějaké rady, co ještě raději hlídat, dělat či naopak čeho se vyvarovat? Moc díky a hlavně vždy bezpečný návrat
KIA c'eed SW 1,4 CVVT FL 2010