Já se krátce povozil včera cca 50 km okruh - silnice 1.-3. třídy s různou kvalitou asfaltu a povrchu vč. asi 7 km po kostkách...
Na velké soudy to není, ale můj dojem z jízdy je velmi pozitivní. Moc se mi líbil podvozek, jízdní vlastnosti i odhlučnění. Bohužel nemám přímé srovnání s novým Ceedem, protože celodenní testovací jízdu jsem absolvoval už asi před rokem. Ale oproti mému autu to je dost velký skok hlavně v mnohem menším hluku uvnitř kabiny a kvalitách podvozku. Podvozek byl na rozbitých cestách úplně suprový. U XCeeda by mi obměna auta už dávala smysl. Takový pocit jsem loni u nového Ceedu neměl. Pokrok tam byl, ale u xCeedu mi přišel o dost větší... Takže tipuji, že bude rozdíl k lepšímu znatelný i oproti novému Ceedu. Ale jak říkám, po roce od testu se těžko porovmává...
Měl jsem opět auto s 1.4 T-GDI motorem ve výbavě Exclusive a tentokrát se 7 stupňovým DCT automatem. K tomu nemám žádných výhrad. V normálním módu to řadí docela brzy tj. jede hodně na úsporu, takže taková jízda na pohodu. Líbil se mi sportovní režim, kdy to motor drží ve vyšších otáčkách (např. tam kde normálně jelo na pětku, ve sportu jelo na trojku) a řadí mnohem později, takže si řidič užije svižnou s celkem zábavou jízdu. Navíc se v tomto režimu změní vzhled přístrojovky, která se mi líbila víc byla i přehlednější.
Interiér je na jedničku. Je hodně podobný jako v Ceedu vč. málo viditelného červeného ukazatele teploty u automatické klimy.
Osobně mám trochu problém se vzhledem exteriéru. Hlavně ta zadní "pouťová" imitace dvou výfuků. Celá ta lišta mi přijde příšerná, a vlastně nevím jestli, mám brečet nebo se tomu smát.
Normální režim:
Sportovní režim: