horká kapota po jízdě - motor 1.4, 80kW

Styling, lak, střešní nosiče atd.

Re: horká kapota po jízdě - motor 1.4, 80kW

Příspěvekod micronimus » 29.06.2010 12:53

Mexican píše:to ze vam sa to nechce robit, resp vyrobca setril na izolacii nie je dovodom aby ste sa "dotykali" ludi co to urobia. Trochu sa tym uberie hluk, a povedzme si uprimne cim mensi rozdiel teplot tym lepsie - to snad chape kazdy clovek a akymi-takymi znalostami z fyziky. Teda ak je vonku -10 a kapota ma 50 stupnov je asi ine ako ked ma 30 stupnov.


izolace která se na kapotu dává je z důvodu zvukových ne tepelných . A dává se pouze k diselovým verzím motorů kde je její jedinou úlohou snížit hluk od motoru . Nikdo ti nechce brát tvoje právo si dát na kapotu cokoli co uznáš za vhodné , nicméně všichni co ti zde odporovali to považují za pitomost , neboť u benzínového motoru to nemá žádné logické ani fyzikální opodstatnění (krom tedy placeba efektu že mám jakousi izolaci navíc) :D
Cee´d SW 1,6 CVVT 95kW EX+
najeto: 75000 km
Uživatelský avatar
micronimus Muž
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 141  Témata: 2
Registrován: 15.01.2008
Bydliště: Praha 4 - Modřany  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2008)
62000 km @ 8.5 l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: horká kapota po jízdě - motor 1.4, 80kW

Příspěvekod titanus » 29.06.2010 13:09

ja len doplnim, nato aby nevznikalo take teplo by musela dana izolacia teplo produkovane motorom niekam odviest co pri prichyteni izolacie o kapotu nie je mozne ;) jedine sa kapota neskor ohreje - o cas ktory je potrebne na zohriatie izolacie...teplo sala smerom hore tazke mne to z mojimi akymi-takymi zakladmi fyziky vychadza ze izolacia voci teplu kapoty nie je :) nato sluzia nasavania vzduchu umiestnene na kapote cize diery kade sa prudom vzduchu kapota ochladzuje aj z vnutornej strany :)

o znizenie hluku sa bavit nemusim tam to jednoznacne vyznam ma :yes:


Winston Wolfe: Že tě někdo vychoval ještě neznamená, že jsi vychovaná.



Honey Bunny: Ale co dál? Chceš pracovat?
Pumpkin: Nikdy!
Uživatelský avatar
titanus Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1690  Témata: 13
Registrován: 08.09.2008
Bydliště: Bratislava - Sliac  Slovakia (sk)
Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) Organizátor srazu (2)

Kia cee'd SW (2008)
63636 km @ 7.5 l/100km

Re: horká kapota po jízdě - motor 1.4, 80kW

Příspěvekod vegas » 29.06.2010 14:32

Tepelná izolace snižuje prostup tepla. Tepelná izolace nemá význam odvádění tepla, od toho jsou média (olej, voda, aj.)
Pod kapotu si dejte každý co chcete :D :D Já to na svém autě nemám, na druhém autu ano (jedná se o ten stejný typ) a rozdíl jsem žádný nezpozoroval.
Uživatelský avatar
vegas Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 165  
Registrován: 15.07.2009
Bydliště: Novy Jicin  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2009)
25000 km @ 6.8 l/100km

Re: horká kapota po jízdě - motor 1.4, 80kW

Příspěvekod Mexican » 29.06.2010 16:20

titanus píše:ja len doplnim, nato aby nevznikalo take teplo by musela dana izolacia teplo produkovane motorom niekam odviest co pri prichyteni izolacie o kapotu nie je mozne ;) jedine sa kapota neskor ohreje - o cas ktory je potrebne na zohriatie izolacie...teplo sala smerom hore tazke mne to z mojimi akymi-takymi zakladmi fyziky vychadza ze izolacia voci teplu kapoty nie je :) nato sluzia nasavania vzduchu umiestnene na kapote cize diery kade sa prudom vzduchu kapota ochladzuje aj z vnutornej strany :)

o znizenie hluku sa bavit nemusim tam to jednoznacne vyznam ma :yes:


teplo je bud absorbovane, presenese alebo odrazene. Na poslednom principe funguju napriklad deky zachranarov, ktore teplo odrazaju k zdroju (v tom pripade k ludskemu telu). V dnesnej dobe nie je protihlukova a tepelna izolacia tepelnym motosm, teda teplo nevedie ani neabsorbuje. A v tom je ten rozdiel. V mojom pripade som izolaciu dorabal odspodu, pretoze od vyroby som uz na kapote izolaciu mal. A ako som pisal ma to viacero vyhod

** motor sa menej spini
** motor pomalsie chladne
** motor sa rychlejsie zohrieva
** motor ma navonok nizsiu hlucnost
2021 Kia STonic 1.0T-GDi TOP a 2023 Hyundai Tucson HEV Style/Premium
http://pancuha.wordpress.com
Uživatelský avatar
Mexican Muž
Sponzor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 399  Témata: 9
Registrován: 26.11.2008
Bydliště: Strelice (CZ) & Vrutky (SK)  Slovakia (sk)
Sponzor (3)

Kia Stonic (2021)
0 km @ 0 l/100km

Re: horká kapota po jízdě - motor 1.4, 80kW

Příspěvekod titanus » 29.06.2010 17:41

tak to by podla mna musel byt trochu iny material ako ten co tam davaju...a aj dana deka zachranarov funguje len urcity cas....cize aj keby to tak fungovalo tak kolko? 10minut mozno 20min... na diesly ano tam sa to aj dava, ale benziny? a bohvie ci sudruzi inzineiri tak trochu nekalkulovali s unikom tepla cez kapotu narozdiel od stitu ktory to teplo bude pekne drzat v oblasti motora : plastov, hadic.... uznavam ze iste vyhody to ma ale "nevyhody" bez nej mi pridu zanedbatelne...kazdopadne nech si ju tam dava kazdy podla svojho presvedcenia, to nikto nikomu neberie, tak isto mam ja na aute plasty ktore by si drtiva vacsina nedala :D


Winston Wolfe: Že tě někdo vychoval ještě neznamená, že jsi vychovaná.



Honey Bunny: Ale co dál? Chceš pracovat?
Pumpkin: Nikdy!
Uživatelský avatar
titanus Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1690  Témata: 13
Registrován: 08.09.2008
Bydliště: Bratislava - Sliac  Slovakia (sk)
Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) Organizátor srazu (2)

Kia cee'd SW (2008)
63636 km @ 7.5 l/100km

Re: horká kapota po jízdě - motor 1.4, 80kW

Příspěvekod vladislav » 29.06.2010 17:42

titanus píše:..... tak isto mam ja na aute plasty ktore by si drtiva vacsina nedala :D

Ale dala... :yes: :thu:
vladislav Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 2578  Témata: 21
Registrován: 09.10.2007
2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) Osobnost klubu (1)

Re: horká kapota po jízdě - motor 1.4, 80kW

Příspěvekod Nemo55 » 29.06.2010 19:59

vladislav píše:
titanus píše:..... tak isto mam ja na aute plasty ktore by si drtiva vacsina nedala :D

Ale dala... :yes: :thu:


Jasně dala :yes: :thu:
Škoda 1000MB, Škoda120L, Peugeot 605 2,0 TD, Hyundai Getz 1,1 3D, Kia cee'd SW 1.4 Comfort+(2010)
Každou jízdu si už 9 let užívám :-) je to bůh na tři písmena
Tohle nepotřebuje ani komentář http://www.youtube.com/watch?v=N8eCcSFcukA
Uživatelský avatar
Nemo55 Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 273  Témata: 2
Registrován: 31.05.2010
Bydliště: Kadaň  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2010)
55000 km @ 6.2 l/100km

Re: horká kapota po jízdě - motor 1.4, 80kW

Příspěvekod Žuky » 25.04.2015 20:36

Zdravim, viem ze odbocujem od temy, ale tyka sa to plechovej tepelnej izolacie za motorom. Akysi lepkavy humus sa mi dostal na druhu prepasku za gumovym tesnenim smerujucej od motora na celne sklo. Zlieval som tam naraz vela studenej vody a voda stekala nielen po krajnych otvoroch na to urcenych, ale aj cez dve plastove skrutky o ktorych som si myslel, ze su hermeticky uzavrete. Z jednej voda stekala na zaizolovane kable v motorovom priestore a z druhej na plechovu izolaciu. Chcel som sa pozriet na beziaci motor, ktory bol predtym dve hodiny vypnuty, po zohrieti motora zrazu z izolacie za motorom zacal stupat biely dym z odparujucej sa vody. Akoze je to kravina :lol: , ale mna prekvapilo to, ze za extremnych modmienok sa dostane voda na plechovu izolaciu, ktora sa pri beznych poveternostnych podmienkach snad tam ani nedostane. Voda z otvoroch na stierace a z celneho skla steka z prvej prepazky pod celnym sklom po zvodoch na prednych blatnikoch kamsi za kolesa. Taka je moje nahodna dnesna skusenost... :)
Kia Cee´d SW II 1.4 CVVT Amber
Uživatelský avatar
Žuky Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 259  Témata: 5
Registrován: 01.08.2014
Bydliště: Humenné  Slovakia (sk)

Kia cee'd SW II (2014)
50000 km @ 7.5 l/100km

Předchozí

Zpět na Exteriér

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé