Konečne niekto dostal rozum.
Dnešne atmosfericke motory už skoro vymreli a naozaj pri dnešnych emisných normách su "lenochy".Toyota už vyraba 1,2 turbo,Honda tiež,SUZUKI 1,0 a pod,Kia 1,0
Stači sa isť previezť.Živý priklad som mal od kolegu ktorý mal jedničkovu oktavku 1,6 Mpi 74kW. . velmi pohotove reakcie na pridanie plynu. Neskor som mal možnosť sa previezť s tým "istým" motorm výkonu 75KW v dvojkovej ocktavke.. Neee,to už nebolo ono.ine sprevodovanie ,možno aj nejake kilo navyše,ale oproti starej to je rozdiel. A tých prikaldov by sa našlo vela

.
a čestne sa priznam že pri kupe CEEDA som vskušal Leon 1,2 TSi a pocitovo bol živši. Mal som pocit že to má 1,6-1,8 atmosfericky motor zo starej doby /otázka dokedy

/
Dufam že atmosferický motoro a primerany objem motora sa vrátia do realnej podoby. Som zvedavy ako to cele dopadne
